TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
wendy
23-8-2008
|
17-7-2008 16:30:09
ik ken de jurk ben hem gister nog tegen ge komen .. en mijn vriendin heeft ze in nederland ge kocht . ik zou eens google en dan kom je ze zeker tegen er was nu zelfs nog 50 pr op .. als ik het tegen kom laat ik het je weten kom niet op de naam maar in nederland vind je ze zeker wel xx 23/08/08
|
|
Tineke
13-9-2008
|
17-7-2008 16:39:41
hey
ik weet niet van waar je bent, maar in het bruidshuis in merksem heb ik deze nog zien hangen begin van de week...
|
|
Severien
|
17-7-2008 17:13:24
Inderdaad een mooie jurk - echt waar -, maar net daardoor ook nogal populair bij de bruidjes van dit bruidsseizoen. Dus volgend jaar misschien wel een beetje gedateerd?
|
|
cynthia
9-8-2008
|
17-7-2008 23:16:31
Hoi,
Heb je bij Linea Raffaelli zelf te Brugge al eens geinformeerd...? Ikzelf heb ook een kleedje van Linea, maar koos voor cappuccino-kleur. Ik vond het zwart-beige ook geweldig!!! Linea is compleet mijn stijl, ik kon nogal moeilijk kiezen op hun website, maar het hangt er nog steeds vanaf of je er ook mee staat natuurlijk. Veel succes bij je verdere zoektocht!
Cynthia 09/08/08
|
|
Kim
2-8-2008
|
18-7-2008 10:50:22
Bij de Linx Fashion in Hasselt hangt deze jurk ook nog, ik heb hem zelfs ook aangehad. Groetjes Kim
|
|
Mariëlle
18-7-2009
|
18-7-2008 18:58:10
hi ladies, bedankt voor jullie reacties, ik heb weer hoop gekregen! Ga morgen meteen eens naar Linx enz bellen. Severien, je hebt wel gelijk, maar anderzijds ken ik de jurk ook alleen maar omdat ik zelf ga trouwen. Dus ik hoop maar dat onze genodigden m niet kennen, want heb er echt mijn zinnen op gezet! (tenzij er in de nieuwe collectie gelijkaardige zitten...) En nu ik lees van die 50%! Weet iemand eigenlijk wat ie ongeveer kost?
Groetjes!
|
|
Carine
|
19-7-2008 15:14:37
Hallo, Bij Mode Show in Geraardsbergen moet deze ook nog wel beschikbaar zijn. Ze hebben daar immers een ruime keuze in de collectie Linea Raffaelli Grts Carine
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|