Terug naar overzicht
Hallo Maaike,je kan toch best een 9-tal maanden op voorhand je trouwkleed kiezen. Soms duurt het wel 4à5 maanden om het kleed van je dromen te bestellen. Daarna moeten er nog aanpassingen aan gebeuren enzo.Als je een eerste keer langsgaat en je hebt gekozen, dan worden je maten opgenomen.De maat die hier het dichtst bij aanleunt wordt dan bestelt. Nadien dien je opnieuw langs te gaan, om eventuele aanpassingen te laten doen. Dit is ongeveer anderhalve maand voor de trouwdag. 1 à 2 weken voor de grote dag wordt er nogmaals gepast; en eventueel aangepast.Er kunnen dus aanpassingen gebeuren, maar niet voor schommelingen van 10 kilo.Zelf heb ik ook een 'maatje' meer en ik had ook wel schrik om zomaar ergens binnen te stappen.Maar ga zeker eens langs bij Boetiek Maya in Hemiksem (tegen Antwerpen). Daar hebben ze vele pasmodellen, ook in een grotere maat. Maya zelf is wel heel direct. Ze zal onmiddellijk zeggen als iets je niet staat. Daar kan je tegen of niet, hé.GroetjesMelissa110 dagen getrouwd
Je kan nu al gerust opzoek naar een jurkje hoor.Je niet te veel zorgen maken over verdikken en verdunnen. Ik heb een maagring en kan dus zeer snel afvallen, maar ook terug zeer snel bijkomen. Bij mij zeiden ze dat ze je definitieve maat een maand op voorhand nemen. Maar als ik tussendoor meer dan 10 kilo fluctueer moet ik het meldde.Aanpassingen worden pas radicaal vanaf 10 kilo wist maya mij te zeggen.Veel succes en veel pasplezier!Silkehttp://michaelensilke.trouwsite.nl
Hallo, je kan nu al gaan voor een jurk maar de nieuwe collectie is vanaf november.dus kan je nog wachten. wat het afvallen betreft het duurt soms 4-5-6 maand voor de jurk die jij wil hebben in de winkel is dus in die tijd kan je veel gewicht toe of afnemen tot 10 kilo gaat het nog wel maar zelfs dan nog naar gelang het model kan je zomaar niet alles innemen of uitlaten. en eens je keuze gemaakt en besteld kan je niet veel meer doen als je geluk hebt bestellen ze er twee maar das echt een uitzondering dus echt zeker zijn is belangrijk. voor maatje meer vraag het als je belt voor een afspraak of ze ook jou maat hebben om te passen.maar wat je ook kan doen is je kleed bij een atelier laten maken jou keuze jouw idee stof en snit dat duurt 2maand kan je dus nog lekker vermageren en je kleed past perfect voor jouw. wel zou ik hiervoor nu al informeren want als je iets extravagant wil kan het ook 3 maand zijn, maar voordeel het is vaak dat het goedkoper en uniek is als een kleed uit de winkel.groetjes sylvia ga ook eens kijken op www.trouwshop.com daar heb je bij wat draag je het topic big en beautyfull met veel tips.
Hoi,Over de lengte van het kleed moet je je ook geen zorgen maken, hoor! Ikzelf meet 1m80 en elk kleed wordt toch bij bestelling gefabriceert. Bij mij stond dus op de bestelbon maat zoveel + 10 cm Cynthia09/08/08