Terug naar overzicht
Bij ons kost dit 244 euro gelijk op welk uur je trouwt! Dat kan een beetje afwijken maar veel zal het in ieder geval niet schelen.Groetjes
Wij betalen € 270 met de rode loper erbij.Groetjes
Ik dacht dat het bij ons 200 € kost. Maar ik ga mij hierover deze avond nog eens informeren bij de pastoor.Groetjes,Ann
Bij ons is het 200€
Bij ons ook 200 Euro, inclusief rode loper
wij trouwen in de parochie sint-joris ten distel in beernem en wij moeten 362€ betalen en dat is enkel voor de kerk want de dienst wordt geleid door een vriend van de familie
Bij ons is het ook 200 euro, alles inbegrepen.
Wij betalen 245 € in Lichtervelde. De loper is apart 25 € of zelf voor zorgen. Een huwelijkskaars en kruisje moeten we zelf voor zorgen. Ik heb ook al gehoord dat je dat kiest of je een kaars of kruisje wilt vermelden in je viering.Indien we op een ander uur wilden trouwen moesten we +/- 100 euro bijleggen.
Bij ons in de parochie Tiegem-Kaster is het 250 euro. k Vind dit eigenlijk wel veel...RuthNog 130 dagen
Hé hallo beste ,vermits ikzelf zeer regelmatig met live zang huwelijksmiisen opluister en een opleiding als organist achter de rug heb ken ik toch al één en ander wat de liturgie betreft en aanverwanten. De kerk zal U ongeveer een 200 euro aanrekenen voor een huw-mis.daarin zit electr-verwarming-licht-pastor zelf-muziek-bloemen-andere aankledingen moeten jullie zelf voor zorgen.zorg ervoor dat je een vlotte pastor krijgt te pakken die jullie mis kan doen en ook wat op jullie verwachtingspatroon kan inspelengrManu
Onze pastoor vraagt 200 euro en 12,5 euro voor het gebruik van de rode loper!Groetjes, Bjorn en Leennog 32 dagen te gaan!xxx
Bij ons is het €200 voor de kerkdienst, de rode loper en een bloemstuk voor op het altaar.Als ik dit zo allemaal lees, is onze pastoor dus wel heel goedkoop....groetjeskathleen3.12.05
Ik heb het gisteren nog eens aan onze priester gevraagd en bij ons kost het 200 €.Gr,Ann