Terug naar overzicht
lief klein konijntje, de pinguingdansAls er mij nog wat te binnen valt, laat ik het weten
hoi annelieshoe gaat de pinguindans?lief klein konijntje staat al mee op de lijst!! :-)grtz
Heb je "In Zaire" al? Die danst ook altijd iedereen mee!Of het liedje (ken de titel niet exact) van "And when the rain begins to fall, you run my rainbow in the sky". Heeft niet een vast dansje, maar iedereen doet dan de regen na, maakt een regenboog in de lucht... (De tekst spreekt nogal voor zich :-) )GroetjesNele
Oh, en de "Hukkelpuk" was ik nog vergeten!Nele
misschien ook het liedje van YMCA of de lambada
vlieg met me mee naar de regenboog want ik denk alleen aan jou: Paul De Leeuwvind ik zelf een schitterend nummer en sta dan ook op de tafelgroetjeswendy en patrick13/09/08
Ik weet niet of dit het de juiste titel of zelfs wel het juiste liedje ismaar wij vinden het lied altijd leuk het gaat bij ons als volgt:Cremè brulee au vin... ik weet wel dat een paar jaar geleden de Magical Flying Thunderbirds dit nog is opnieuw hebben ingezongen misschien moet je op Youtube of in de iTunes - store eens een kijkje nemen.Groetjes Kay22/08/2009
Hoihier ben ik terugop dat liedje dat ik bedoel zwaaien de mensne met hun zagdoekmisschien komt het je dan bekend er voorgroetjes Kay
hoi kay, je bedoelt: lac de connemaraDe meest bekenden zijn al genoemd, maar toch nog enkele aanvullende ideetjes:- do (peter maffay (wss anders geschreven)- we will rock you (queen)- ketchup song- eye of the tiger- kung fu fighting- cotton eye joe- iets van michael jackson- ...grtjs Annelies
@ Kay: ik denk dat je "Le Lac de Conemarra" bedoelt, is van Michel Sardou
amai wat een reacties, er begint meer en meer vorm aan mijn idee te komen.ik denk dat we het liedje van le lac de conemarra misschien kunnen gebruiken om zelf binnen te komen en dan kan iedereen mee doen!bedankt allemaal!
ik denk dat je dat wel goed moet uitleggen dan... want want anders mis je het effect denk ik