Terug naar overzicht
In welke regio zoek je iets?Wij zijn van de kempen en we hebben een parochiezaal gehuurd in Zoerle-Parwijs.Hier betalen we 120€ voor.De zaal bevat een toog, keuken, podium,...Veel succes met je zoektocht.Nele06/06/2009
Wij hebben ook een gemeente/parochiezaal gehuurd in Vlaams- Brabant. 60 euro. Wij houden ons ook aan een bepaald budget.Succes
hey wendy,het zou wel helpen als je zou laten weten van welke regio je bent!groetjes
sorry wij zijn van omg. kontich.
Hey,Wij houden ons ook aan een bepaald budget en zijn ook op zoek naar een feestzaal zonder catering omgeving Limburg. Vind het echt moeilijk om een leuke zaal met een beetje groene omgeving zonder catering te vinden. We hebben iets op het oog in Genk. We hebben er dinsdag een afspraak. Maar het bedraagt bijna 600 euro om deze zaal te huren (weliswaar voor 2 dagen maar dit hebben we nodig om alles klaar te zetten) ik vind dit redelijk veel geld. mijn excuses dat ik hier mijn heel verhaal doe en niet direct tot een oplossing bijdraag maar ik begrijp dat het niet gemakkelijk is om dit te vinden...In ieder geval veel succes ermee! O ja als iemand een ideetje heeft in omgeving Limburg alltijd welkom.