Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

veel minder genodigden die komen dan gevr

17-7-2008 20:28:40
Hey iedereen

Wij hebben 120 mensen uitgenodigd waarbij er nu maar 70 personen aanwezig zullen zijn. Zijn er nog die zoiets meegemaakt hebben? Ik ben een beetje bang dat er te weinig gedanst zal worden als er "maar" 70 personen zullen zijn. Iemand die me kan geruststellen?
groetjes jenn

Jennifer
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1051

nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik17-7-2008 20:40:53

ik ben compleet depri,

bij ons komt er nog geen 50 volwassenen, ik had er 100 uitgenodigd, ik heb schrik om al om 23 u terug thuis te zijn.
mijn vriend zijn familie is nogal saai, en mijn familie woont in het leuvense en we trouwen in Eeklo.

dus ik weet hoe je u voelt, ik wou dat het al gepasseerd was

Heidi
2-8-2008
 Meld misbruik17-7-2008 20:41:27

Hey,

Wij hebben 90 personen genodigd en we gaan met 84 zijn dus ni veel meer dan bij jullie.
Maar ik ben er zeker van dat het een supperfeest word ook bij jullie.Want degene die er zijn die komen omdat ze het echt willen en willen feesten.Van dee personen die afbellen zijn er bij die een uitvlucht zoeken dus die kunnen we missen op ons feest.
Troost u ik ben er zeker van dat wij en jullie een supperdag gaan hebben.
PS Wanneer trouwen jullie?
Wij 2/8/8

heidigermeys@hotmail.com

martine
29-8-2008
 Meld misbruik17-7-2008 21:09:10

maar das toch nog veel, 70 mensen, 't wordt zeker een leuk feest en om de mensen mee te krijgen op de dansvloer, zorg dat je openingsdans iets speciaals is. kijk eens op you tube en daar kan je filmpjes bekijken van de leukste openingsdansen. wij zullen dit ook doen. wij zullen de merengue leren, allez mijn vriend weet het nog niet maar da zal wel lukken.
ps: wij zijn nog vrij die dag :)
veel plezier

martine.harri@telenet.be

Sylvia
25-4-2009
 Meld misbruik17-7-2008 21:09:17

Hey,
wij zijn in april naar een trouwfeest geweest en daar was 'maar' 65 man, maar 't was echt super tof! Meestal stond gewoon bijna iedereen op de dansvloer. Wij hebben na het dessert niet meer op een stoel gezeten en 't heeft toch tot 04.30u ongeveer geduurd. De ouderen gingen al wel eerder weg maar de sfeer bleef er goed in. Dus maak je maar niet ongerust, het loopt wel los!

groetjes,
Sylvia
25/04/2009

inneke
13-9-2008
 Meld misbruik17-7-2008 21:46:05

Hey,

Wij zullen ook ongeveer 70mensen hebben op ons avondfeest. Er komen er maar 2 niet. Onder die 70 zijn vooral familie aanwezig en ongeveer 16 beste vrienden. Wij hebben er echt maar 70 uitgenodigt en dan zijn diegene die we er echt bij willen hebben. Geloof mij, 70 man is nog behoorlijk veel hoor!
De sfeer van het dansfeest hangt af van de gasten maar ook vooral van jezelf. Of er nu 6 personen zijn of 60, je maakt ervan wat je zelf wilt!

Hoe dan ook, ik ben er zeker van dat het een super feest zal worden!

Inneke
13sept2008

Nele
26-7-2008
 Meld misbruik17-7-2008 21:49:38

Hey,

wij hadden 219 man uitgenodigd maar er komt 159 man, ik vind het niet erg want het is meer dan genoeg! Voor receptie hadden we 307 man, en er komen er 189, dus je ziet het is bij iedereen wel zo denk ik. Misschien is het ook omdat het vakantie is?

Nele 26/7/08

evelien
30-8-2008
 Meld misbruik17-7-2008 21:56:28

Hey Jennifer,

Trek het je niet aan. Wij hebben ook 120 man uitgenodigd en weet nog niet wat het gaat geven qua reacties, want we trouwen pas op 30/08.

Maar ik weet al dat onze beste vrienden erbij zullen zijn, dus dat wordt sowieso plezant!

Trek het je zeker niet aan, ik denk dat een feest met 70 personen gezelliger is dan een feest met 250 personen. Veel persoonlijker en intiemer.

Lieve groetjes,

Evelien

cynthia
9-8-2008
 Meld misbruik17-7-2008 23:04:31

Hoi,

Bij ons zullen er ongeveer 50 mensen aanwezig zijn... Wij hebben reeds hoge bistrotafeltjes besteld om aan de rand van de dansvloer te zetten zodat deze kleiner lijkt en zodat de mensen die niet zo graag dansen toch ook wat dichterbij staan.

Cynthia
09/08/08

sofie
1-8-2008
 Meld misbruik18-7-2008 7:16:02

Hallo
Hier is het ook zo hoor, wij hadden 95 mensen gevraagd voor avondfeest en er komen er 74, receptie hetzelfde.
Mijn getuige zag het zelfs niet meer zitten en heeft vorige week afgebeld, dat was effen slikken.
Groetjes
Sofie

Birger
13-9-2008
 Meld misbruik18-7-2008 9:16:16

Hallo Jennifer!

Wij hebben in het laatste jaar de twee uitersten gezien! Een feest van 300man en een feest van 70man! En het moet gezegd worden, dat van 70man was echt super! Iedereen kon praten met iedereen, veel ruimte, echt de max! Dus ik zou er echt niet mee inzitten!

Birger & Evert
13/09/2008

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik18-7-2008 10:48:39

Wij hebben 105 mensen uitgenodigd en er komen er 103. Had dit ook nooit verwacht. Wij zijn onlangs naar een feest geweest met 250 man en eigenlijk was het een groots opgezette bedoening maar geen intiemen en gezellige sfeer. Dus 70 man is volop genoeg, echt waar!
groetjes
Kim
02/08/08

veerle
2-8-2008
 Meld misbruik18-7-2008 12:55:45

Hallo Jennifer,

Bij ons ongeveer dezelfde situatie. We hebben voor de receptie 300 man genodigd, waarvan er 105 al bevestigd heeft. voor het feest 169 genodigden, en 114 bevestigingen. Vooral voor de receptie maak ik me zorgen, want de zaal is voorzien op 300 man. Ik ben bang dat het leeg gaat tonen. Maar niets aan te doen, ik heb me er al bij neergelegd. En je verschiet soms ook van de reactie van sommige mensen. Mensen waarvan je echt verwacht had dat ze zouden komen, en nu met de stomste smoezen afzeggen. Dan heb ik nog liever dat ze eerlijk zeggen dat ze er geen zin in hebben. Bon, zo weet je ineens wie je echte vrienden zijn! En ik heb me al voorgenomen dat er bij het eerste kindje dat geboren zal worden, veel minder kaartjes zullen vertrekken dan dat we nu uitnodigingen verstuurd hebben! Ik steek dus zelf ook geen geld meer in die mensen!

Groetjes en nog veel succes,

Veerle

Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik18-7-2008 15:16:48

Hoi Jennifer,

Blijkbaar maak je hetzelfde mee als bij ons! Wij hadden 121 genodigden voor het avondfeest. Uiteindelijk zijn er 71 personen gekomen. Mijn man en ik hadden ook allebei een beetje schrik, maar wij (en veel van onze familie, vrienden en kennissen) hebben het leukste feest gehad wat we ooit zelf meegemaakt hebben. De dansvloer is geen minuut leeg geweest en de mensen hebben zich enorm geamuseerd! Geen paniek in ieder geval ;-)
De mensen die afkomen zijn meestal degenen die je in hun hart dragen en zullen er alles aan doen om er een geslaagd feest van te maken! De mensen die niet komen, hebben ongelijk.

Veel succes,

Delphine

Jennifer
2-8-2008
 Meld misbruik18-7-2008 19:24:33

Dank u iedereen voor alle reacties. voel me al wat geruster. Ik hoop ook dat het een spetterend feest wordt. Ik wens het iedereen hier alvast van harte toe.
groetjes jennifer

XXXXXX
5-7-2008
 Meld misbruik20-7-2008 13:44:29

Hallo,

wij trouwden op 5 juli en hadden ook 120 mensen uitgenodigd en er kwamen er ook maar 80. Doordat wij geen dansfamilie hebben en er ook niet zoveel vrienden graag dansen is het toch een spetterend feest geworden. We waren nog niet klaar met het dessert en er werd al gedanst.

1 tip: niet mee inzitten! Wij hebben er ook enorm mee ingezeten en het was helemaal niet nodig!

Veel geluk en geniet van je dag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...