Terug naar overzicht
Hoi Wendy! Mijn jongste broer, 18j, kocht laatst een prachtig donkergrijs kostuum in Zara. Het is misschien niet van een bepaald merk, maar dat is er zeker niet aan te zien. Dus tis misschien een mogelijke oplossing?
Hey Lieninderdaad de Zara , die hebben nog niet gedaan, was er me eigenlijk niet van bewust dat die dat ook zouden kunnen hebben :-) En donkergrijs of grijs is perfectgroetjeswendy en patrick 13/09/08
Hey Wendy,Ja de zara mijn ventje heeft er zijn costum gevonden voor onze grote dag en indien nodig leggen ze de broek en de vest in want voor mijn ventje was zijn costum te lang aan armen en benenDus ik denk zeker dat je daar iets zal vindengroetjes ELine05/09/2008
Hoi,bij E5 mode maken ze ook kostuums op maat voor niet veel geld...GroetjesIlka
Zara is een goed idee zoals reeds gezegd. Spaans merk en dus smallere maatjes.Voor als het veel geld mag kosten, Italiaanse merken zoals Armanie, Versace, G&B? Die merken vallen ook veel kleinder en smaller uit.
bedankt voor alde reacties!!!!Ja overdreven duur moet het niet zijn, want een zeventiejarige die draagt dat niet zoveel he :-)groetjeswendy en patrick 13/09/08