TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
14-8-2008
|
18-7-2008 8:35:20
Ik heb mijn jurk besteld bij Claire de femme. Als ik je een raad kan geven, vraag of Atina je kan helpen bij de eerste pasbeurt. Supervriendelijk, heel eerlijk, en ze weet echt wel wat ze verkoopt. De vrouw van den baas daarentegen kan nogal gehaast zijn, kortaf, en haar eigen mening opdringen... Ik ben er tot nu toe heel tevreden over en ook mijn mama en beste vriendin hebben hun suitekledij daar besteld. Op 26/07 gaan we alledrie voor onze derde en misschien laatste pasbeurt.
Groetjes,
Wendy 14/08/2008
|
|
Katrien
8-8-2008
|
18-7-2008 9:07:41
Hey Annemie,
Ik ben gisteren mijn trouwjurk gaan ophalen bij Au Louvre. Als je frans niet zo goed is raad ik je wel aan om niet op woensdag te gaan. Voor de rest ben ik super tevreden, ook voor een maatje meer hebben ze veel keuze. Mijn kleed is uiteindelijk ook iets geworden, totaal anders dan ik in gedachten had, maar door de goede raad van de verkoopsters zal ik hopelijk schitteren op onze trouwdag!
Groetties, Katrien
trouw.wittevrouw.com 08-08-08
|
|
Annemie
|
18-7-2008 13:54:19
Hoi Wendy en Katrien
Bedankt voor jullie snelle reacties!! Voor jullie is het echt wel aan het afkorten, he! Alvast proficiat! Nog een vraagje. Hoeveel tijd krijg je voor zo'n pasbeurt? Ik dacht op de site van Claire de Femme te hebben gelezen dat dat maar een uurtje is ...Of heb ik dat verkeerd begrepen? Op een uurtje denk ik niet dat ik een kleed kan kiezen he, ofwel? Of krijg je echt veel tijd?
Alvast bedankt! X
|
|
Wendy
14-8-2008
|
18-7-2008 15:42:42
Bij Claire de femme heb ik een afspraak moeten maken, en eens daar toegekomen mocht ik 5 jurken kiezen uit de catalogus. Dat werden er uiteindelijk 7 :-) Toen ze ze uit de rekken ging halen zag ik ineens een kleed waarvan ik dacht eih neen da ni. Dus is ze zelf een ander kleed gaan halen, en uiteindelijk is het die geworden :-) Ze heeft die absoluut niet opgedrongen, maar zowel mama, mijn vriendin en mijn getuige vonden dat gewoon de mooiste. Vandaar dat ik zei dat Atina echt wel haar wereld kent. Ik herinner mij niet meer hoe lang precies ik daar heb gestaan, maar toch wel een tijdje. Alle jurken werden één voor één gepast, en als laatste heb ik haar keuze nog eens aangedaan op aanraden van mijn jury en dan echt beslist. Had niet het gevoel dat alles snel snel moest gaan. Ter info: de mijne is Sacre uit de lijn Eglantine
Groetjes,
Wendy 14/08/2008
|
|
Katrien
8-8-2008
|
19-7-2008 13:54:24
Hey Annemie,
Ook bij Au Louvre maak je best een afspraak en knip of print je best je eigen keuzes voor een trouwjurk eens af, maar ikzelf ben met iets totaal anders naar huis gegaan dan ik dacht.
Groetjes, Katrien
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|