Terug naar overzicht
Hey karen,voor mij is het ook d-day!!!Hier is het idem,dan heb ik de kans om tot 7 uur te slapen,ben ik om half 5 wakker!!!Heb nog geen 5 uur geslapen,had een beetje een duffe kop,maar voel me nu beter.Vroeg me ook altijd af zo van "op zo een dag heb je toch geen zijd meer om een berichtje te posten",maar op dat gebied zijn we dus allemaal een beetje hetzelfde.Heb ook gezien dat het hier drupt,maar da deert me eerlijk gezegd nie meer!!!Het word zowieso een mooie dag voor ons!!!Geniet ervanGroetjes sarah
Dag Sarah en Karen,Geniet van jullie dag!!!groetjes,Annemie
Weer of geen weer. Het is inderdaad vandaag JULLIE dag! Geniet er ten volle van, want morgen, als jullie het verslag schrijven, dan is het weer voorbij.... En, ik hoop alleen positieve, leuke en ontroerende berichten te lezen! Het ga je goed! Groetjes, Wendy 14/08/2008
karen en SarahHeel erg veel plezier en GENIET ervan!!!liefswendy en patrick13/09/08
Geniet enorm van deze dag, bij mij is het volgende week zaterdag D-day! Probeer niet te zenuwachtig te zijn, want da ben ik wel en da's ni goe hé..:)Dus GENIETEN zou ik zeggenGroetjes van een popelende aanstaande bruid x
Geniet ervan. Als ik kon in blies de wolken weg, zodat jullie een stralende hemel hebben. Probleem : de zon zit vast te schitteren in jullie ogen.
heila Karen, geniet inderdaad van jullie dag. En niet te nerveus zijn hé. Jullie zijn nu denk ik bezig met te trouwen. Goh wat verlang ik daar achter :d
Geniet van jullie dag! Alvast een dikke proficiat!
Ik kan je nog 1 tip geven meid: GENIET ERVAN!!!!!xxxx
Geniet ervan meid!Binnen 14 dagen is het onze beurt.groetjes Inge
Ondertussen is het officiële deel waarschijnlijk al achter de rug en is een groot deel van de stress weggevallen. Geniet van jullie feest!
Geniet er maar met volle teugen van.Een hele dikke proficiat gewenst en vertelons dan hoe jouw fantastische dag was hé, zodat wij een beetje kunnen wegdromen hihi.Groetjes,Sylvie