Terug naar overzicht
Dat is wel een tof gedacht. Wou ook mijn hond erbij betrekken toch zeker op de foto's, maar is een erge bange hond en zou nooit lukken. Zou te bang zijn en te nerveus met al die vreemden. Goh da is wel moeilijk hé hoe dat je haar er kan bij betrekken. Gaat ze dan ook mee naar de feestzaal? Mischien kan ze bij jullie staan als je de mensen ontvangt. Kweet niet hoor. Groetjes
Onze hond (Westie) heeft de ringen gebracht. Zij zat van in het begin bij mijn moeder op de eerste rij en heeft maar enkele pasjes naar bij ons moeten zetten. Wij vonden het zo ook leuk en het geeft heel leuke foto's.Kijk anders eens op www.fotomoment.be/ingeenvincent (naar de kerk scrollen en al wat roos is is normaal van haar).Groetjes,Inge
Wij wilden onze honden er ook bij betrekken, maar uiteindelijk is het enkel voor de fotosessie geweest dat ze echt betrokken zijn. 's Middags zijn ze ook mee gaan eten bij de schoonfamilie. Maar op het stadhuis hebben we ze niet meegedaan, het was gewoon te veel stress en geregel.
Wij betrekken onze hond ook bij ons huwelijk (amerikaanse cocker). Hij gaat mee met paard en kar naar het gemeentehuis en daarna foto's maken (trouwen niet voor de kerk). We hebben ook een bruidsjongen die hem vast houdt. Hij vindt het tof om in het middelpunt van de belangstelling te staan en heeft liefst zo veel mogelijk handen die hem aaien. Voor het feest brengen we hem naar huis omdat anders iedereen hem wel wat eten geeft en hij daarna waarschijnlijk last van zijn maag heeft.
Hoi Isabelle,Ook wij zouden erg graag onze hond erbij hebben. 't Is een stafford en is ook altijd super enthousiast.Dus heb ik bang dat hij de ganse dag tegen iedereen gaat opspringen. Mijn vriend is enorm aan hem gehecht, dus zou ik het wel leuk vinden als de hond er toch bij kan zijn...Op het avondfeest denk ik dat hij teveel stress gaat hebben door alle drukte en de muziek. (Alhoewel hij zich daar niets van gaat aantrekken als ik hem het dessertbuffet laat zien... :-) )Dus ik had gehoopt dat ik onze hond toch mee naar de kerk en het gemeentehuis kan nemen. (en dat mijn schoonbroer hem kan "bijhouden"). Als je goede tips mocht krijgen, mail je dan even door naar katrienwalbers@hotmail.com bedankt!!
hey,de hond van mijn broer is meegeweest naar de gemeente en de middagreceptie bij ons thuis. hij is gelukkig de hele dag heel braaf geweest (had een beetje schrik dat hij op mijn kleed zou springen).Mij moeder had een speciaal pakje voor hem gemaakt! een foto kan je vinden op onze site www.koenenlies.bruiloftsite.nl groetjes,
een bruidskindje zou hem kunnen bijhouden?hoewel, als hij een beetje wild is..