Terug naar overzicht
Dag BirgerIk trouw op 1 augustus dus laat je zeker weten of ze zich stipt aan deplanning houden. Ik hoop het voor ons ook want onze boot vertrekt om 11u30... Heb toch al gehoord dat dit allemaal vrij stipt verloopt.Groetjes en veel succes met de voorbereidingen!Mieke
Hey,wij zijn in Gent getrouwd, en hebben een half uur mogen staan wachten. Ik zou er dus niet te hard op rekenen.Groetjes,Lieve
Doen jullie ook allemaal de bootjes van Gent? Leuk! Wij zullen ook een bootje afhuren om daarop te toasten. Ik zou ook een marge rekenen in de timing!Ik ben offertes aan het opvragen bij de rederijen en ga dat wel laten weten dat we geen exact uur kunnen zeggen. Met welke rederij varen jullie?
ik ben ook onlangs getrouwd in Gent en ze waren stipt op tijd. Misschien hangt het af van de dag dat je trouwt? Op zaterdag (zoals bij ons) werken ze daar met een ceremoniemeester en die leidt alles in goede (en stipte) banen.Groetjes,
Wel, wij varen dus op de slechtste dag voor bootjes van het ganse jaar in GENT. Blijkbaar is het die dag Ode Gand. Wij waren de laatste die erbij konden die dag! Ik heb daarnet alles vastgelegd. We varen met een zustermaatschappij van "De bootjes van GENT". Het voordeel is dat zij starten vanaf de kraanlei. Dat ligt dus dichter bij het stadhuis dan de korenlei. Qua uur hadden we niet echt veel keuze, maar omdat we de vaartocht van 40min kozen was er wat speling mogelijk. Vertrek is gepland om 10u45! Het kost ons 5,00euro per persoon en een afdekking van de boot bij regenweer is mogelijk! We nemen een boot van 40 personen!
Wij kiezen ook de bootjes van Gent. Met lunch en iemand die anecdotes verteld. We gaan van het Stadhuis naar de bootjes met 12 taxifietsen, ben echt benieuwd!!De boot is een cabrio en kan inderdaad voorzien worden van een dakje dat naar beneden zakt telkens als ze onder een brug varen.
Ik ben op 7/7/7 getrouwd en bij ons zijn ze er zelfs 10' te vroeg aan begonnen :-)
hallo,mijn zus en haar man zijn in het stadhuis te Gent getrouwd op 30/05/08.het duurde ongeveer 30 minuten.misschien kan je eens stad gent opbellen om mee te delen dat jullie op tijd weg moeten, ze zullen hier wel rekening mee houden?veel succes!
Hallo,vrienden van ons zijn vorig jaar in Gent getrouwd en alles was op tijd, in 15 minuten waren we binnen en terug buiten... (was een zaterdag dus ik veronderstel dat ze zich dan haasten want 't was echt wel heel snel gedaan)Groetjes,Inge