Terug naar overzicht
wij hebben onze ringen gekocht bij wim meeussen , zijn er hele mooie en hebben in totaal 620€ gekost. zijn van goud (niet gerodieerd goud )stuur een mail naar wim meeussen en vraag zijn prijslijst dan krijg je een exellijst met heel veel trouwringen en hun prijs. weet je vooraf waaraan en waaraf ☺
Hey,Wij hebben onze ringen bij Gerda de Vrij gekozen. In totaal hebben ze 1200 euro gekost. Wij hebben wel een grotere steen genomen e.d.Wij zijn heel tevreden van onze ringen omdat deze speciaal zijn... Ik vind dat bij Wim Meeusen de collectie niet apart genoeg is. Bij Gerda de Vrij kan je je ring volledig zelf ontwerpen op basis van voorgestelde ringen uit haar collectie!Wij zijn ze net vorieg week gaan ophalen en ze zijn nog mooier dan gedacht. Je kan absoluut ook vanaf 600 euro al 2 mooie ringen hebben hoor. Wij wilden ringen die niemand anders zou hebben...Veel plezier met het kiezen, wij hebben er heel hard van genoten toen ;-)Inneke13sept08
Dag Kathleen,Ik had toch al veel goeds gehoord over Wim Meeuwsen, speciaal of niet speciaal is natuurlijk heel subjectief. De ring die ik gezien had bij de vriendin van een vriendin (volg je :))) die vond ik heel mooi, sober wel.Succes!Marieke18/04/2009
Hallo,wij zijn bij Wim meeussen geweest. En we hebben zo'n 900 eur betaald voor onze ringen. We zijn heel tevreden over de service en de uitvoering van de ringen. We hebben zelf gekozen voor een vrij eenvoudig model. Voor ons was het belangrijk dat we ze over 20 jaar nog mooi vonden, en daarom niet te speciaal of modern wouden gaan.En echt waar, hij is heel vriendelijk en behulpzaam.Groetjes
Hallo,wij hebben onze ringen ook bij Gerda De Vrij gekocht en zijn er superblij mee! Wij betaalden voor onze beide ringen 755 euro en je kan ze idd zelf 'ontwerpen'... wij hebben een bestaand model aangepast aan wat wij mooi vonden. 't Is trouwens een heel lieve vrouw.Groetjes
Onze ringen komen van bij Wim Meeussen, zijn er ongelofelijk content mee. Ik weet al niet meer hoeveel ze hebben gekost, iets van een 600€ voor beide denk ik. Kan het 100% aanraden!
Ik heb drie ringen van Wim waaronder mijn verlovingsring.Ik ben altijd heel tevreden geweest en het is goede kwaliteit.Voor onze trouwringen ga ik echter naar Gerda. Haar ringen zijn net iets goedkoper en liggen mij iets meer.Wim is de laatste jaren echt aan het boemen en dat zie je aan zijn prijzen.
Hoi,Wij hebben onze trouwringen bij Wim Meussen gehaald. Hele mooie aparte stijl, verschillende prijsklasses. Mijn ringetje was wat duurder vanwege de diamantjes, maar ben er helemaal weg van en kijk er al naar uit om hem te dragen! De verkopers zijn ook heel vriendelijke mensen. Zeker een bezoekje waard! Wij hebben een 3-tal maanden op onze ringen moeten wachten.Cynthia09/08/08
Hoi,Ik ben zowel gaan kijken bij Gerda en Wim. Bij Wim hebben ze een mooie kleur van goud, maar ik vind hem uitzonderlijk duur. De ringen zijn niet handgemaakt maar gegoten. Je moet maar eens vragen of er iets aan veranderd kan worden (niet dus = dus gegoten). De stenen zijn bij Wim Meeussen overdreven duur. Ik betaalde bij een erkende diamantair €400 voor de steen die ik bij Wim €1500 zou betalen. En de mijne was dan nog met een certificaat van de hoge raad de zijne niet.Mijn collega zijn ringen komen ook van Wim Meeussen, hij heeft (op mijn aanraden) de stenen gewoon bij een diamantair gekocht en bij Wim afgegeven dat schol hem ook 1/3 van de prijs. Ik vind de Ringen van Wim zonder twijfel mooi, maar ze zijn heel dun vind ik. Maar meningen verschillen, ik zou zo zeggen ga zelf eens een kijkje nemen. Vriendelijk zijn ze er in elk geval.Wij hebben uiteindelijk onze ringen laten maken bij een onbekende goudsmit en zijn zeer tevreden.Groetjes Gwendy
Hey Katleen,Ik kreeg mijn verlovingsring van wim Meeussen en ben er zeer tevreden van. Wij zullen dan ook onze trouwringen daar gaan kiezen. We gingen al eens snel een kijkje nemen en er zijn heel wat leuke en originele modelletjes te vinden. Het prijskaartje ligt echter wat aan de hoge kant, ik schat dat een ring zonder steentje rond de 500-600 euro ligt. In de winkel raadden ze ons aan om ongeveer 2 maand op voorhand de ringen te gaan bestellen.Groetjes,Evy
over smaak valt niet te discuteren. Ik ken Gerda de Vrij niet, maar ben even op haar website gaan kijken lijkt me dezelfde stijl als Wim MeeusenIk heb zelf een verlovingsring van Meeusen en onze trouwringen komen ook van daar. Ik ben eigenlijk nergens anders gaan kijken.We hebben een 1300€ betaald voor de trouwringen. Duur, maar ik heb wel 5 stenen. Ik ga ervan uit dat we deze ringen min 30 jaar zullen dragen, dus ik wou echt iets dat 200% mijn goesting is. Ik ben vooral heel erg te spreken over de kleur van het goud (niet echt geel) en stijl natuurlijk.We hebben in mei besteld (al weet ik niet meer welke datum) en konden in juli gaan afhalen. 10 dagen voor de "due date" kregen we al een sms dat de ringen klaar lagen. Ruim op tijd dus.Ik ben een zeer tevreden klant. Als je wilt, stuur ik je graag een foto door, want onze mooie dag is ondertussen al 3 weken geleden (snif snif)
hallo,je mag de foto doormailen naar katleen.schippers@telenet.begroetjes,katleendave-katleen.bruiloftsite.nl
Hallo! Wij zijn bij Gerda De Vrij geweest omdat ze toch een tikkeltje origineler is dan Wim Meeussen. Hij is ons iets te commercieel. Wij hebben ook een eigen ontwerpje laten maken met diamant (dus over de 1000 euro voor beide) met nog juwelen bij voor mij om te dragen op de grote dag. Maar we wachten wel nog steeds op de ringen ea en we trouwen binnen een maand. Kan iemand me zeggen hoever op voorhand je normaal gezien je trouwringen krijgt? Want ik durf niet meer te bellen naar haar, zie dat ze ze houdt! ;-) Groetjes, Sanderijn