TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sharon
14-2-2009
|
18-7-2008 9:54:31
hallo
Wij zouden ook heel graag dansen op dit liedje. Het lijkt me ook moeilijk om alleen te leren, maar heb je de film van dirty dancing. En anders moet je eens naar alle verschillende dansjes kijken op youtube. Daar zie je ook dat koppels dit dansje doen van iedereen anders. Je kan het wat aanpassen dat het niet zo moeilijk hoeft te zijn. nog veel liefde en geluk samen.
sharon
|
|
Inge
14-6-2008
|
18-7-2008 10:09:39
Dansschool Ekkaert is in Mortsel, zij zullen ook wel privé-lessen geven.. Wij hebben naast ons jaar in dansschool DASA nog privé-lessen genomen voor een chacha (Dirty Dancing is mambo). Dat kostte 35 € per uur. Je hebt toch een les of 4 nodig hoor. Ik zou er zo snel mogelijk aan beginnen want een maand is toch niet zo veel meer en als je nog nooit hebt gedansd.. Ik zou toch aanraden om privé-lessen te nemen want het moet toch af zijn hè.
Groetjes, Inge
|
|
sylvia
9-5-2009
|
18-7-2008 10:49:15
Hallo, ik denk dat het er op aan zal komen no iemand te vinden die jullie les kan geven want veel dansscholen zijn ook dicht in de vakantie. in lier heb je ook nog een grote en dansschool. vrienden van ons betaalde 47€ per uur privéles dus das echt niet zo goedkoop. je kan al een beetje oefenen via you tube. groetjes sylvia
|
|
eva
26-10-2008
|
18-7-2008 13:22:23
In Berchem is er Danzateljee, waar ze je dat zeker kunnen leren en wat een heel vriendelijke lesgever is. Als ik me niet vergis is het 185 euro voor trouwdansen. Daarin zitten 5 prive lessen. Maar ik denk wel dat je redelijk laat bent (normaal 2-3 maand op voorhand langsgaan), dus niet meer te lang aarzelen! groetjes, eva
|
|
britt
16-8-2008
|
18-7-2008 16:47:49
Hey allemaal,
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vandaag al wat rondgebeld, maar vele leraars zijn met vakantie!!! Nu was ik keiblij dat we deze beslissing hebben genomen, maar nu begin ik echt wel wanhopig te worden om nog een geschikte dansleraar te vinden :-s Weet iemand nog dansscholen/ leraren??? Groetjes
|
|
Evelyn
8-8-2008
|
19-7-2008 14:24:14
Hey Britt
Ik kan het DANZATELJEE in Berchem meeeeeeeeer dan aanraden :-) Die zijn gewoon fantastisch!
Toen we vorige donderdag onze laatste echte les beeindigden, zat er een ander koppeltje te wachten dat nog maar het intakegesprek had...en zij trouwen op 2 augustus.
Bel zeker eens met Danzateljee. Ze zijn uit verlof en volgens mij ben je nog niet te laat!
Groetjes,
Evelyn www.nielsenevelyn.be
|
|
britt
16-8-2008
|
20-7-2008 9:23:45
Dag Evelyn en Eva,
Bedankt voor jullie tip! Ik heb gisteren contact opgenomen met Danzateljee in Berchem en we kunnen er nog terecht! Morgen is onze eerste les al. Heel hard bedankt en succes met jullie voorbereidingen!
Groetjes, Britt
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|