TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
1-8-2008
|
18-7-2008 14:18:59
onze zangeres vraagt 400€ voor 8 liedjes
|
|
Debby
8-8-2009
|
18-7-2008 14:21:48
Wij hebben er 2 op het oog en die vragen allebei 300 euro alles in (zang, begeleiding, kosten vervoer,...) Ze zullen 5 à 6 liedjes zingen...
Gaan wel morgen naar 1tje luisteren.. Jozefien.
Groetjes, Debby 8/8/2009
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
18-7-2008 15:06:42
Hey,
Voor de misviering hebben wij Duo Allegro van DSO Music. Zij vragen 300 euro voor twee personen. Je mag dan ook alles vragen wat je wilt. Op het aantal liedjes staat er niet echt een beperking.
's avonds hebben wij een groepje (Trio Graffiti) die voor ons komt spelen. Zij vragen 300 euro voor de receptie (duurt 2 uren) en 700 euro voor het avondfeest (voor 4,5 uren). Per bijkomend uur vragen ze 180 euro (is iets duurder omdat het dan lastiger wordt om te spelen).
Ik moet wel zeggen dat ik alles mag vragen wat ik wens. Ze zullen bijvoorbeeld ook spelen wanneer de taart binnen gebracht wordt, ... Doordat ik één van de leden ken, heb ik wat korting gekregen. Voor veel mensen lijkt dit nog veel geld en dat is het ook.
Zelf ben ik muzikant en stel ik hoge eisen aan de muziek. Het zijn dan ook allemaal profesionele muzikanten die komen spelen. En spelen alles wat je wenst op de avond zelf. Je hoeft geen lijstje op voorhand te geven.
Alles hangt er vanaf van wat je zelf wilt.
Groetjes en veel succes!
|
|
Sylvie
|
18-7-2008 20:33:49
Hey Antje,
Wij hebben voor Amantes gekozen voor onze huwelijksmis. Zij vragen 300 euro + 60 euro vervoerskosten, dit is het maximum, aangezien zij meer dan 100 km moeten rijden naar ons, dus da's te zien waar je woont.
Groetjes,
Sylvie
|
|
David
|
18-7-2008 21:11:04
Beste,
Voor een goede kwaliteit en een betaalbare prijs ben je bij ons aan het juiste adres.
Wij zingen zowel duetjes als solo's (3 voor de prijs van 1)
Voor een play-list, info,samples en referentielijst kan je ons bereiken via het onderstaand e-mailadres.
David en Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
Marianne
|
18-7-2008 22:17:54
Wij vinden dat trouwen al duur genoeg is...je huwelijksviering is echter een onvergetelijk moment...als je daarin jouw keuze van liedjes kan steken, gezongen op originele en pakkende wijze is dat onbetaalbaar! Wie weet staat onze prijs je wel aan? Wij zijn een trio (contrabas,gitaar, percussie en zang) die proberen om huwelijken een persoonlijke toets te geven. We vragen max 300 (min 225) afhankelijk van afstand en tijdsdruk. Wil je vrijblijvende info? marizang@telenet.be groetjes
|
|
Annelies
|
20-7-2008 14:43:50
Hallo!!
mijn vriend is professioneel pianist (bij oa Dieter Troubleyn en Daisy Thys) en zijn zangeres is backing bij Kate Ryan enz. Samen doen ze geregeld huwelijken en de nummers kies je natuurlijk zelf. Mocht je graag een voorbeeld horen, mail me maar op andalouseke@yahoo.com Hun prijs is ongeveer 275 euro (alles incl.).
Ook voor de receptie is dit mogelijk, dan maken we wel speciale afspraakjes ivm prijs.
Laat maar iets weten!!
Groetjes,
Annelies andalouseke@yahoo.com www.pixum.nl/members/andalouseke
|
|
tom
|
20-7-2008 16:31:52
Je wil van je huwelijksdag echt iets speciaals maken. Die ene dag die precies moet zijn zoals jij het wil. Dat kan… samen met jullie maken we hem persoonlijk en wordt het ongetwijfeld een fantastisch feest. 300€ all in. Alles is bespreekbaar. zanger + Pianiste (vaste begeleiding bij Helmut lotti)
info@tomwaterschoot.com 0495 57 73 98
|
|
katia
|
22-7-2008 9:40:08
Hallo Ik ben Katia Zangeres van akoestisch duo "K's Double Track"(blues/rock,pop,jazz)) Alle info vind je op onze site www.ks-closed.com
|
|
Wouter
|
25-7-2008 0:37:52
Hey,
Duas is een akoestische live band die op huwelijksvieringen, recepties en feesten speelt. We spelen in je huwelijksviering vanaf 200euro. onafhankelijk van het aantal nummers dat gespeeld zal worden.
Groetjes
Wouter Duas
|
|
Wouter
|
|
|
Ilse
|
25-7-2008 13:40:12
Dag Antje,
Yune (www.yune.be ) vrragt 300 euro wn ze komen met de volledige bezetting maar je jan ook enkel de gitarist en zangeres vragen voor 240 euro
Groetjes,
Ilse
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
|
|
Loïs
|
7-8-2008 13:57:08
Hangt ervan af wat je juist zoekt... Neem zeker eens een kijkje op www.jazzible.be
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|