Terug naar overzicht
Hoi Sophie,Ik verkoop het kleed Vienna van Ian Stuart door. Bovenaan lijkt hij me identiek, maar de rok zelf is wat 'bombastischer'. Indien je een foto wilt, kan ik je die wel doorsturen hoor! Mijn E-mail adres is: gizmo0810@hotmail.comIn ieder geval: De kleedjes van Ian Stuart zijn één voor één prachtig!!!!!PS: Goeie keuze en succes met de zoektocht!Grts,Delphine
Ik heb de Sancerre. De trouw is op 19september mr kdenk eigenlijk niet dak het over mn hart zal krijgen hem te verkopen. Bovendien is het een cadeau van mn ouders, zij zouden het dus wrsch niet fijn vinden als ik het niet bij hou.Voor wanneer is de trouw? Misschien daalt de prijs eens de nieuwe collectie uit is, normaal gezien rond oktober-november.
Hei, ik verkoop binnenkort mijn cinnamon van Ian stuart. is echt prachtig kleed met alles er op en er aan. ongeveer maatje 42. is wel voor grote mensen: ik ben 1.82m en hij valt perfect. je kan er onderaan eigenlijk bijna niets afdoen.
Hello. Ik ben vorig jaar getrouwd in een wijnrood kleed van Ian Stuart met smalle bustier en heel wijde gedrapeerde rok. Was in de folder van Pierre Yves in het bruin afgebeeld. Ik heb maat36-38. Ik weet niet hoe het model heette, maar ik wil het wel verkopen, want we sparen voor een keuken.groetjes,Katrijn
TE KOOP AANGEBODENZal wel niet meer van toepassing zijn maar ik ben vorige week getrouwd in de Sancerre en ga 'm verkopen. Was maatje 42 maar is ingenomen naar ongeveer eenmaatje 40. Van de lengte is nog niets af aangezien ik 1.80 ben. Kan dus nog altijd korter gemaakt worden. Dit ter info. Mocht je meer willen weten dan kun je altijd contact opnemen op sorayavdgreef@hotmail.com. Groetjes.
bedankt voor het aanbod.Maar ik ben er twee weken geleden ook in getrouwd.groetjes