Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even een dipje...

19-7-2008 18:50:34
Hey,

Wij huwen op 9 aug en ik heb nog niks zenuwen, maar zit wel met een knoop in mijn maag... Wij wonen reeds 7 jaar samen en hebben een prachtzoon van 3. Wij trouwen dus niet van thuis uit en hebben dus onze ouders weinig betrokken bij onze voorbereidingen. Wij willen dat het ook voor hen een verrassende dag is. Maar nu lijkt het alsof mijn ma (waarmee ik sowieso al geen hechte band heb) het mij wat kwalijk neemt. Ik woon op 25km van het 'ouderlijke' huis en ga dus niet naar huis slapen. Mijn ma heeft mijn grootouders ervan overtuigd niet naar het stadhuis te komen, maar pas voor het avondfeest... En wanneer mijn zus zei dat ze benieuwd was naar mijn kleed, was mijn ma alleen maar bezig met zich af te vragen wat de mensen en ik van háár kleed zullen vinden... Ik wil niet dat zij de sfeer gaat verpesten... Ik heb echt geen zin in ruzie!!!

Cynthia
09/08/08

cynthia
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 463

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik19-7-2008 21:13:43

Dag Cynthia!

Misschien kan je het er gewoon even over hebben met je mama? Da's soms de beste manier hoor, anders zit je er misschien tot de dag zelf mee.

Wij wonen in Hamme en m'n ouders in oostende, ik ga dus ook niet thuis slapen, dat moeten ze maar begrijpen. Mijn vriend gaat thuis slapen :m)) en bij mij komt er een vriendin slapen.

Groetjes & succes!

Marieke
18-04-2009

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik19-7-2008 21:54:53

ja ik denk ook dat het het beste is dat je ne keer een goede babbel met je mama moet hebben. Hoe reageren je grootouders? Ik ga zelf ook niet naar huis slapen de avond voordien, maar ga er smorgens wel meteen naartoe en mijn verloofde komt me daar wel halen

sterkte!!!
wendy en Patrick
13/09/08

Elke
8-8-2008
 Meld misbruik20-7-2008 0:37:55

hey,
Wij trouwen net zoals jullie, ook op 9 augustus. En wij houden ons ook niet aan de traditie's.
Wij slapen de avond voordien ook nog (samen) bij ons thuis.
De dag van de trouw vertrek in 's morgen naar de kapper terwijl hij mijn bruidsboeket gaat ophalen.
Voor de rest zou ik zeggen, laat je moeder maar doen. Je zal wel zien dat de dag zelf iedereen alleen maar oog voor jullie gaat hebben. En misschien kan je ook aan je grootouders vragen of ze zin hebben om ook naar het stadhuis te komen, het is tenslotten jou dag he.
Allesinds ik wens je veel geluk.

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik20-7-2008 19:41:49

Je hoeft toch niet ALTIJD alle tradities te volgen? Wij wonen ook al 10 jaar samen, hebben 2 kinderen en onze ouders wonen ook niet om de hoek. Mijn partner gaat bij zijn vader slapen, en ik blijf gewoon thuis met mijn dochter en beste vriendin. Mama komt wel redelijk vroeg naar hier al hoor, maar schoonma, die houden we zo ver mogelijk uit de buurt. Meer zelfs, Geert heeft enkele maanden geleden beslist zich te laten weggeven door zijn vader ipv door zijn moeder.... ik hoef je dus niet te vertellen welke relletjes dat teweeg gebracht heeft ;-)

Veel success nog, en groetjes,

Wendy
14/08/2008

cynthia
9-8-2008
 Meld misbruik21-7-2008 12:57:12

Hoi iedereen,

Bedankt voor de reacties. Ik ga vandaag eens met mijn ma praten... Mijn toekomstige gaat de avond voordien ook naar zijn ouders slapen en ik blijf lekker thuis met mijn zoontje en mijn zus.
Even het pad effenen en dan rustig (!) genieten van nog enkele dagen rust alvorens de zenuwen beginnen te spelen...

Cynthia
09/08/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...