Terug naar overzicht
Hey hey!Wij trouwen ook op 8.8.8. Om 15u stappen wij naar het stadhuis in Sint-Niklaas.Laten we volop hopen dat 8.8.8 een zonnige dag wordt ;-)Groetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.be
Hey, hier ook aan het aftellen naar 8/8/8.Wij zeggen "ja" om 14u30 in het stadhuis van Diest.Veel succes!Groetjes
Hey Gwendy en de andere mede-bruidjes,Wij zeggen ons ja-woord om 13u in het gemeentehuis van Bonheiden. Spannend hé, de laatste 3 weken zijn gestart!Groetjes,Katrientrouw.wittevrouw.com08-08-08
Hey,Wij trouwen ook op 08/08/08, maar dan in Lanaken. Het begint serieus kortbij te komen é, nog 19 dagen en het is AL zover. Wij hebben om 14u de wettelijke trouw en om 15u de kerkelijke trouw.Hoop ook wel dat het een ander weertje gaat zijn, zo'n 24 graden en droog, dat zou ideaal zijn é.Maarja, dat is één van de weinige dingen dat we niet in de hand hebben, ik heb voor het geval al voor een paar witte paraplu's gezorgd. Meestal als je dat bijhebt regent het niet é. :-))Ik wens jullie allemaal nog heel veel succes en laat het aftellen maar beginnen é.Groetjes Evi
Hey iedereen,bedankt voor jullie leuke reacties. Tja het weer dat wordt duimen hé. Ik heb in iedr geval ook een paar doorschijnende paraplu's besteld. Maar euhm ik verjaar ook op 08.08 en ... ik heb op mijn verjaardag nog nooit regen gehad, écht waar, dus ....groetjesGwendy
Hallo,wij trouwen om halfelf in Berchem.Vanaf overmorgen kun je op de vakantiesite zoover.nl de weersverwachting bekijken, maar eerlijk gezegd hebben ze het bijna even vaak fout dan juist, dus daar zijn we niets mee...Toch maar hopen en duimen dus...Greetz,Karlowww.080808.tk
Wij trouwen ook op 08/08/08.Om 13u30 in gemeentehuis en 14u in de kerk.Hopelijk met een stralend zonnetje erbij!