Terug naar overzicht
Hey Elke,Wij zetten er een foto van onszelf op en het gedichtje Eén van Toon Hermans.Groetjes,Katrientrouw.wittevrouw.com08-08-08
Wij zetten er onze namen op bovenaan, de datum, de naam van de kerk onderaan, daartussen in het midden 2 in hartjes die in elkaar lopen.
Hoi Elke,Wij twijfelen nog tussen 2 covers die we gemaakt hebben. de eerste is met vlinders,namen en datum. De tweede is met een zelf ontworpen monogram.Werken jullie rond een bepaal thema, dan kan je dat misschien op de voorkaft weergeven. Het is wat zoeken maar je vind wel iets dat bij je past.Wanneer trouw je?groetjesSarah
Wij trouwen op 9 augustus.
Wij hebben er een gedichtje opgezet, onze namen, een foto van onze ringen en onderaan datum en kerk.Groetjes,
Hey,wij trouwen ook op 9 augustus... niet lang meer he! Spannend!wij hebben het heel simpel gehouden. In kaligrafie staan onze namen, de datum en plaats en kerk, met een strakke kader eromheen. We hebben ook geen speciaal papier gebruikt enkel kleurinkt. Nietjes erin vonden we niet zo leuk, dus we hebben er een mooi satijnen lintje aan gebonden.xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hey,Wij hebben vorige week (op zo maar even 3u tijd) de misboekjes gemaakt. Wij hebben voorlopig de cover overgenomen van een voorbeeldje en daar staat een gedichtje op, ook van Toon Hermans, dan onze namen en de datum. De rest zoals de naam van de kerk en de pastoor staat bij ons op de 2e pagina.Ik heb nog een voorbeeldje gezien waarbij ze een liefde is plaatje vanvoor zette. Wij gaan er op de achterkant plaatsen. Je kan er ook zo van dat mat doorschijnend papier over doen, geeft ook een speciaal effect denk ik.Nog veel succes en binnenkort al een dikke proficiat met jullie huwelijk!!Groetjes Laura11 juli 2009
Hey, Ik dacht eerst ook een prentje van "liefde is" te gebruiken maar dat vond mijn vriend maar niks.We hebbe wel al een ideetje, omdat de uitnodigingen met 2 puzzelstukjes is gaan we proberen om dit ook te gebruiken met het boekje. We zien wel of het lukte he.Allesinds iedereen bedankt voor de reactie's.
Wij hebben er vooraan het bruidspaar badeendjes opgezet, onze namen en de datum. Was erg schattig
Hoi,Wij namen zwart papier als cover en kleefden er met van die dikke mousse (dubbelzijdige kleefband) bovenaan een puzzelstukje op met daarin onze naam en datum en onderaan een dubbel puzzelstuk met daarin wij trouwen... De puzzelstukjes had mijn toekomstige op de computer gemaakt en afgedrukt op blinkend papier (ava) en ik heb ze voor elk boekje eigenhandig uitgesneden met snijmes... Wat een job!CynthiaOOK 09/08/08!