Terug naar overzicht
Hallo,ik heb hem een 4-tal maanden geleden een e-mail gestuurd met wat algemene info over onze trouw + vragen (en 2 maanden later nogmaals via zijn website).Heb echter nooit een antwoord gekregen. Ofwel heeft hij mijn mail niet ontvangen, ofwel niet vrij op onze datum, maar een antwoord had ik toch wel verwacht, zéker van een ceremoniemeester, die toch wel de regels van het fatsoen zou moeten kennen. Ondertussen hebben we wel een andere geboekt, iemand waar we wel op kunnen vertrouwen.
@ Sofie:Dat zijn inderdaad geen manieren!! En moet eerlijk zeggen: ik ben daar ook vrij gevoelig aan, dus t zal bij hem niet worden, denk ik! Wie hebben jullie dan gekozen? Ik vind het heel moeilijk om iemand te vinden waar ik goeie commentaren over lees... Kan jij helpen?Bedankt!Els
Hoi Els,wij hadden ceremoniewagens besteld bij iemand en daar kon je een ceremoniemeester "bij het pakket" krijgen.Nu is het Erwin Appelen geworden. Kijk maar eens op www.ceremoniecars.be .Op het eerste gezicht een strenge man maar tijdens een eerste informeel gesprekje (eerder toevallig - we waren naar een trouw gaan kijken waar hij aan het werk was en hij had effe tijd voor ons) zeer vriendelijk + iemand die echt weet waar het om draait en de regels van de ceremonie echt wel kent, zonder dat het allemaal te stijf en geforceerd wordt.Groetjes, Sophie
HeyWij zijn net getrouwd op 19/9/2008Wij hadden Joris! Die is gewoon SUPER!!Iedereen spak er lof over! Zelfs mijn mama, die echt wel pietje precies is!Voor ons is hij de beste!!!Ons afspraken zijn altijd perfect nagekomen!!Voor inlichtingen vind ik persoonlijk dat je moet bellen, email is toch wel onpersoonlijk om vragen te stellen! Trouwens bij telefoon altijd antwoord!Nog veel succes! Je mag met mijn groetjes bellen!!!Dikke kus , Els