Terug naar overzicht
Halle, Vlaams-Brabant. Wij hebben er één nodig van ong. 9u to 15u.
Hey!Dat is inderdaad heel nipt!Ik vrees dat je geen schadeclaim kan indienen... Aangezien het zo'n oude wagen is, zijn de onderdelen niet meer zo gemakkelijk te krijgen... ik werk zelf in een garage en ik kan het me écht wel voorstellen waar jullie nu voor staan!Probeer eens via oldtimerclubs? Of via een zoekertje bij kapaza? (zou dit dan plaatsen via de afdeling auto's - onderdelen) Wie niet waagt...Alleszinds heel veel succes!!!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Ik weet het, je zou liever een traction avant hebben maar ..... bij de Blauwvoet hebben ze beslist nog een oldtimerbus vrij.
heyonze wagen kwam van bij nostalgic cars uit schellebelle, daar hebben ze er verschillende uit die jaren en ze werken over gans belgie. steek daar eens je licht op, als ze kunnen helpen zullen ze dat zeker doen.ik dacht dat ze geen tractiob hadden maar misschien kunnen ze je wel verder helpen.de site is www.nostalgic-cars.be groetjes en successas
Ik zou toch voor alle zekerheid eens informeren naar een schadevergoeding.In ons contract voor de wagenverhuur staat opgenomen dat de verhuurmaatschappij voor een vervangwagen van gelijke aard moet zorgen en dat wij een schadevergoeding van 800 moeten ontvangen.Alvast veel succes met de zoektocht naar een nieuwe wagen!http://michaelensilke.bruiloftsite.nl