Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje huwelijkdag 18 juli !

20-7-2008 13:01:26
Zalige dag gehad eergisteren!!

Even op een rijtje wie het zo prachtig voor ons maakte!

- ceremoniemeest Natalie Dumarey was fantastisch goed, ze stond er klaar, joeg iedereen op als het echt nodig was, ouders waren wel wat grumpy maar ze komen anders altijd wat te laat dus het was inorde. Ze kalmeerde me toen mensen opdaagden op het avondfeest die ondanks mijn uitdrukkelijke vraag niets hadden laten weten en er dus toch waren. Ik was superkalm en kon perfect van mijn dag genieten! Ik ben superstressy normaal dus ik ben haar ongelooflijk dankbaar.

- fotografe Patricia Derycke vond ik via dit forum en IEDEREEN vond haar fantastisch. Ze was er ook tijdens het avondfeest en trok sfeerfoto's van de gasten aan tafel en op de dansvloer. Ze is een jonge, hippe fotografe en ze was opvallend onopvallend, ze hoorde er net bij. We voelden ons goed bij haar en ze hielp me zelf met mijn kleed toen het even een beetje uit elkaar viel.
Ik ontving zaterdag al drie prachtig bewerkte foto's van ons, onze buitenlandse gasten, ...
Kippenvel kreeg ik gewoon!!!

- Dj Destin (STeve) www.destin.dj deed het super. Snelle wissels, de dansvleor was steeds te klein! Ik heb me gesmeten!!! Het was fantastisch. Hij vond het ook jammer dat we ermee ophieldne maar wij waren aan het sterven, letterlijk.

- Kasteel Sanderling ontgoochelde ons voordien door 8% meer te vragen voor alles, geheel onverwacht wat het nog veel duurder maakte en doordat de bazin zelf niet op ons feest was. Haar personeel verwende ons echt heel goed. Er waren problemen met 2 mensen die afvielen, 2 die bijkwamen maar natuurlijk allemaal aan andere tafels, mensen met ene rolstoel die niet binnenkonden en kwaad waren en dreigden naar huis te gaan, ...
Ze luisterden enkel naar mij, oef, ik voelde me superstressed door die wijzigingen maar het werd rustig opgelost en er werd echt naar ons geluisterd.

Het was een feest met veel show door de zaal (wijn aanbieden, taart, bediening, ...) het eten was zeer lekker, de lounge was zalig, ... Het was top.

Enkel het ontbreken van airco was een domper, ik was helemaal nat en dat was niet zo fijn. Tijdens het eten zat iedereen te zweten. Nochtans was het een frisse dag zonder zon, amper 19°.

Ook de ander gasten gingen dikwijls naar buiten omdat hte zoooo warm was, gewoon in de regen staan om toch maar een beetje te kunnen afkoelen!!! Door de dj konden er geen ramen of deuren openstaan.

De mensen wapperden met waaiers en menu's en gelukkig was de drank a volonte.
Nu waren er enkel op het eind echt zatte mensen, ik hou daar niet van eigenlijk en wij waren ook nuchter.

We durfden niet meer drinken omdat we zowiezo al omvielen van de vermoeidheid, verre van wat het effect zou zijn met alcohol. We dronken wel schuimwijn en wijn aan tafel maar niet meer na de openingsdans. Mijn ventje dronk wel enkele pintjes maar niets om iets van te merken.

We stopten met de muziek om drie uur, en om half vier waren de slaapmutsjes op. Heel vroeg maar we waren kapot en wilden in schoonheid eindigen. Nu heb ik enkel goede herinneringen ana het feest! Zalig!!

STel maar vragen want ik vergeet hier de helft!!!!

Karen

- 2 dagen ZEER GELUKKIG GETROUWD -
onze vrienden sloten vorig jaar in november een weddenschap af zonder dat mijn ventje dat wist over trouwen en ze bleken gelijk te hebben ondanks mijn commentaar dat het te vroeg was en nu sloten ze al een af over een kindje; x

Karen
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 762

Els

Meld misbruik20-7-2008 15:22:58

Hey!

Eerst en vooral: een dikke proficiat!

Ik denk dat het één van de punten is waar niemand op zit te wachten: extra gasten, die niet voorzien zijn! Niet gemakkelijk he...

Geniet nog van jullie witte broodsweken en blijf hier toch nog wat rondhangen. We kunnen allemaal nog wel wat goeie raad gebruiken!

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik20-7-2008 19:35:20

Proficiat! Blij te lezen dat jullie ervan genoten hebben!

Geniet nog van de wittebroodsweken en huwelijksreis?

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

Sylvie

Meld misbruik20-7-2008 19:57:38

Hey Karen,

Een hele dikke proficiat gewenst en geniet
maar van je witte broodsweken.

Groetjes,

Sylvie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info