Terug naar overzicht
De Beekhoeve is fantastisch. Ik kan het weten want we zijn er gisteren getrouwd. De locatie is om te beginnen prachtig. Het eten heerlijk. De DJ supergoed. Er is gewoon niets op aan te merken. Wij hebben gisteren echt een droomhuwelijk gehad !Groetjes,Ingrid
Hoi,wij zijn in april naar een feest in de Beekhoeve geweest en vond het ook heel goed, maar dat geldt voor alle zalen van de organisatie Bart Claes (wij trouwen in de Baenwinning). Het enige minpuntje daar vond ik de toiletten, die waren precies niet erg verzorgd (deed me denken aan toiletten in een station ofzo, maar ja, dat zal wel niet altijd zo zijn daar!)Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Hallo,Van Hof te Rhode heb ik al veel goede reacties gehoord; de andere zalen ken ik niet.Groetjes,Joke
Hallo, wij zijn zaterdag getrouwd en hebben dat gevierd in Hof te Rhode. Het is echt een prachtige zaal met alles erop en eraan. Ook de tuin is erg mooi, waar wij dan ook onze foto's hebben genomen. Alles was perfect: erg vriendelijk personeel en een fantastische DJ! Een echte aanrader!Groetjes Silvie
Wij zijn al eens in de Maekelhoeve geweest. Ik vond het daar mooi verzorgd, leuke tuin ook. Enige minpunt is de akoestiek, door het lage plafond.
Hey, wij trouwen volgende winter in de Vesten. We zijn in de aasvakantie naar de opening van deze zaal geweest. Supermooie, verzorgde zaal en heel vriendelijke mensen. Ze staan echt open voor suggesties, en wisten zelfs mijn moeder gerust te stellen, wat een zware onderneming is...Veerle
Hallo. Wij zijn 48 dagen geleden getrouwd en ons avondfeest was in feestzaal "De Vesten". De zaal, het eten en de bediening waren SUPER ! Een aanrader !GroetjesLiesbeth