TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
14-8-2008
|
20-7-2008 19:30:08
Toen ik vorig jaar belde om te vragen vanaf welke prijzen de collectie's van Pierre Yves begonnen, toen zei de mevrouw van de Brusselse winkel dat het begint vanaf 1200 euro, andere collecties konden al beginnen vanaf 800 euro.
Groetjes,
Wendy 14/08/2008
|
|
greet
1-8-2008
|
20-7-2008 20:51:27
Bedoel je een eigen ontwerp van hemzelf? Of gewoon kleren in die winkel? Mijn kleed is een ontwerp van hem en kost 1900 euro. Denk dat je voor een eigen ontwerp toch zeker op 1600 moet rekenen.
|
|
Sabrina
18-7-2009
|
24-7-2008 19:33:00
hallo, ik heb een eigen ontwerp en dat kost 2250 € alles hangt af van welk model je neemt en of er veel stof aan te pas komt,groetjes sabrina
|
|
Marie
30-8-2008
|
26-7-2008 19:00:29
Veel te veel! Ik heb daar verschillende kleedjes gepast, en uiteindelijk heb ik 1 van die modellen gekocht... in een andere winkel, waar ze 1) 100 euro goedkoper waren maar vooral 2) véél vriendelijker waren 3) mij geen uur lieten wachten hoewel ik een afspraak had 4) me het mes niet op de keel zetten bij om te beslissen én een cash voorschot te geven (zo'n dure jurken en alles cash betalen, vind ik toch vreemd hoor!) 5) ...
Met andere woorden: probeer uit te zoeken of het kleed waarop je oog valt van hun collectie is of een ander merk, en in het tweede geval zou ik dan gewoon naar een andere winkel gaan die dat merk verkoopt...
Véél succes met je zoektocht!
|
|
Nath
5-6-2009
|
21-8-2008 22:08:56
hey,
Ik ben er vorige zaterdag geweest en was supertevreden!! Een uurtje op voorhand belde ik om te vragen of ik mocht langskomen en dat was geen probleem. Ze hebben me eerst in de boekjes laten kijken zodat ze wisten welk genre ik mooi vond. Dan heeft die vrouw 4 van haar kasten opengetrokken voor mij en heb ik wel 10kleedjes mogen passen :) Wat ik heel plezant vond hehe. Ik heb mijn droomjurk ook gevonden...Het is een van pierre yves van de collectie van 2009. Ze hangt nog niet in de kasten, maar de ontwerper zag mij en vroeg of ik zijn nieuwste ontwerp eens wou aantrekken, wat ik dan ook direct gedaan heb en dat was hét kleed waar ik de hele tijd naar gezocht had :))
Ik was al eens naar een boetiek in deinze geweest ook, maar die waren daar toen met 4 meisjes tegelijk bezig. En in Aalst kreeg ik meer advies en hulp. Dus zeker een aanrader pierre yves!!
Groetjes Nathalie
|
|
Nath
5-6-2009
|
21-8-2008 22:11:50
om te antwoorden op uw vraag: er zijn al jurken vanaf 1000 euro, maar de jurken van pierre yves zelf zijn iets duurder (vanaf +/- 1800euro tot 2500euro)
|
|
zinneb
|
28-8-2008 20:47:25
hallo bruidjes,
ik heb een trouwkleed van pierre yves, maar ben uiteindelijk niet getrouwt... ik zou het graag willen verkopen. het is een pracht van een jurk, op de website van pierre yves staat die op 'bruid 3'. geintresseerden kunnen me altijd contacteren via 0497.122.121
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|