TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
|
20-7-2008 15:12:24
Hey!
Bij mij moet de vrijgezellendag nog komen, maar ik hou m'n hart vast!
Heb m'n zus carte blanche gegeven, maar ik hoop dat ik daar geen spijt van zal krijgen... We zullen wel zien zeker???
Voor jou vind ik het wel jammer, want zoiets doe je maar één keer he. Oh ja, nu die dag om is, sta je wel weer een stapje korter bij de grote dag!!!
Geniet daar maar met volle teugen van!
Groetjes, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
veerle
2-8-2008
|
20-7-2008 18:08:53
Hey Vicky,
Hier was het ook een beetje in mineur: de helft van de mensen kon niet of vond het te duur en zie af, ging op een vrijdagavond door dus kort en krachtig, niets speciaals, en iedereen is ofwel na het eten doorgegaan, ofwel ten laatste om half drie. Ach ja, ik maak me er niet te druk om, ik wist op voorhand dat het zo zou lopen....
Niet te veel aantrekken, je huwelijksdag is veel belangrijker!!!
Groetjes
Veerle
|
|
Karolien
23-5-2010
|
20-7-2008 18:38:13
Hey,
ik vind het heel jammer voor jou dat het zo gelopen is. Ik hoop dat je ondanks je ontgoocheling toch een aantal mooie momenten hebt beleefd gisteren.
Sommige mensen lijken echt te vergeten dat een vrijgezellen om de vrijgezel draait en niet om hun grillen / wensen. Ik zou het ten gepaste tijden wel eens duidelijk zeggen tegen de juiste personen. Hoe erg ik het vind om zeggen, maar vrouwen samen, het is om miserie vragen bij momenten!
Vorig jaar heb ik een vrijgezellen georganiseerd in helse omstandigheden. Ik was getuige en heb steeds het belang van de vrijgezelle in het oog gehouden. Ze hebben me kapot willen maken, maar heb volgehouden ondanks al het geroddel, en uiteindelijk ben ik daar heel blij om, want we hebben een zalige dag gehad die nog lang in ons geheugen gegrift zal staan. We zijn er eigenlijk allemaal als vriendinnen uitgekomen, en de rotte appel hebben we die dag thuis gelaten. Was de beste beslissing die we konden maken :-)
Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is, maar probeer het te vergeten en je nu te concentreren op jullie grote dag. Die wordt nog zo mooi!!
Groetjes, Karolien.
|
|
Hélène
30-8-2008
|
20-7-2008 21:54:26
Ik vraag ook af wat het zal zijn... Mijn getuige doet in ieder geval haar best om er iets van te maken, maar denk ook niet dat we met zoveel gaan zijn...
Maar ik ga proberen niet teveel te verwachten, zodat ik niet ontgoocheld kan zijn... denk ik...
Vrouwen alleen samen is niet altijd makkelijk, é. Ik vind ook dat mannen gemakkelijker alles opzij kunnen zetten en zonder meer feesten. Raar, é... da da zo kan verschillen!?
|
|
Kim
2-8-2008
|
21-7-2008 9:37:34
Hoi, Bij ons is dit blijkbaar veel beter verlopen. Mijn getuige (tevens ook mijn beste vriendin) heeft een vrijgezellen weekend!! in elkaar gestoken. De andere vriendinnen zagen dit aanvankelijk niet zitten maar mijn getuige heeft er zoiets geweldig van gemaakt dat iedereen ineens het hele weekend mee wou!!!!! Nu zijn we dus met 7 voor het hele weekend! zalig gewoon. groetjes Kim 02/08/08
|
|
Karen
13-9-2008
|
21-7-2008 13:19:03
Hey Vicky!
Wij hebben het anders meegemaakt: eind mei hadden we een vrijgezellenweekend voor een vriendin. We hadden dat voorbereid, er heel veel geld voor neergelegd en rekening gehouden met haar. Door één ding dat er fout gelopen was aan het begin van het weekend, heeft ze de andere dagen met een lang gezicht rondgelopen. Wij hebben ons wel geamuseerd, maar haar gedrag heeft het voor ons echt wel verpest. Wat mijn vrijgezellen betreft, ik vrees ervoor, om eerlijk te zijn. Mijn getuige (tevens mijn beste vriendin) heeft hiervoor nog altijd geen uitnodiging rondgestuurd, en de vrijgezellen zou eind augustus al moeten plaatsvinden! Ze hebben nog niets gedaan, er ligt zelfs nog geen datum vast ... We zullen dus wel zien, maar ik vrees ervoor. Aan mij zal het in ieder geval niet liggen, ik ga mijn uiterste best doen om mij te amuseren, wat het ook wordt!
Groetjes, Karen 13/09/2008
|
|
Silke
15-5-2009
|
21-7-2008 14:13:29
Ik heb expliciet gevraagd geen vrijgezellenavond te organiseren. Is niks voor mij, maar als ik dit zo lees kan ik er alleen maar mijn twee pollekes voor kussen.
Ik vind het wel jammer dat het voor jullie mis is gelopen. Ik wens jullie alvast een prettige huwelijksdag!
|
|
Tania
3-5-2008
|
21-7-2008 15:49:44
Hey,
Ik wilde eigenlijk geen vrijgezellen, maar de vrienden en vriendinnen wilden wel wat organiseren. Uiteindelijk is het wel meegevallen: de meiden naar de sauna, en den mannen zijn gaan bowlen en hebben nadien nog een wild rondje op de kermis gedaan. S avonds zijn we allemaal samen, mannen en vrouwen, gaan eten, en dat vond ik wel fijn, dan moest ik mij geen zorgen maken over wat ze met mijn wederhelft zouden uitsteken. Ze hadden wel nog vanalles ludieks: een versierde stoel voor mij, sexy chocolade, en bloemen en condooms in de wc's van het restaurant, die ze dan aan ons moesten afgeven. Enig minpunt voor mij: ik heb de sauna zelf betaald. Ik heb er tegenover mijn vriendinnen geen punt van gemaakt, maar vond het wel nogal straf voor een vrijgezellen die ze tenslotte voor mij organiseerden. Nu ja, vooral mijn man vond dat maar niks, uiteindelijk heb ik er voor de goede vrede maar niks over gezegd.
Enfin, ik vond een vrijgezellen samen met de mannen en de vrouwen (gedeeltelijk toch) heel plezant, is zeker een aanrader.
Groetjes,
Tania
|
|
Evi
30-5-2009
|
22-7-2008 10:13:19
Dit snap ik nu echt niet. vind het heel erg voor jou, want 't zou moeten een onvergetelijk leuke dag zijn. Dat vrouwen niet overeen komen is idd een veelvoorkomend 'hatelijk' cliché, maar ik heb nu een hele reeks vrijgezellenavonden helpen organiseren en meegemaakt en geen enkele van die keren zijn er problemen geweest, ook al waren er iedere keer vrouwen bij die we helemaal niet kenden van vooraf. 't Is zelfs zo leuk geweest, dat we van elke vrijgezellenavond wel een paar nieuwe vrienden van overgehouden hebben. Dat ze op JOU dag zo'n miserie willen maken, vind ik eigenlijk heel egoïstisch. Probeer je te concentreren op de toch leuke momenten en op de mensen die wel konden glimlachen die dag!
|
|
cynthia
9-8-2008
|
22-7-2008 22:54:31
Hoi,
Wat spijtig dat het bij jou zo tegenviel... Nu weet je wie je echte vriendinnen zijn! Ik begin nu wat te panikeren voor de mijne... Ik weet dat er ene is georganiseerd maar mag niet weten wanneer en er blijft alleen nog 26 juli en 2 augustus over... IK ben benieuwd...
Vergeet deze dag zo snel mogelijk en zet je zinnen op je huwelijk! Dat kan al niet meer stuk met je ventje aan je zijde!
Cynthia 09/08/08
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|