Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

20-7-2008 17:03:59
Hallo, weet er iemand een adres waar we leuke bedankjes kunnen vinden voor een schappelijke prijs? Liefst een adres in Belgie, want we hebben een adres in Nederland maar het is zo een eind rijden en de tijd ontbreekt ons in deze drukke periode. Alvast bedankt kathleen

kathleen
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 830

An
27-9-2008
 Meld misbruik20-7-2008 18:16:35

Hallo,

Wij bestelden iets bij Compagnie Laurent in Hasselt. Ik weet niet of dat dicht is voor jullie.

An

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik20-7-2008 19:04:10

Hoi Kathleen,

Wij geven aan iedereen een glazen potje met een stompkaarsje in. Alles gehaald bij Ikea en héél goed van prijs.

Groetjes,
Ann

cynthia
9-8-2008
 Meld misbruik22-7-2008 22:46:49

Hoi,

Bij ava paierwaren hebben ze ook leuke potjes, zakjes, doosjes,kaarsjes, suikerbonen, ... en zeer prijslijk.

Cynthia
09/08/08

An

Meld misbruik23-7-2008 10:58:47

hallo;

wij hebben onze bedankjes gekocht bij de praline winkel in Houthalen, Valentino. Kwam goedkoper uit dan ze zelf te maken, en ZEER veel keuze daar! Groetjes, An

An & Philippe
06/09/2008

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik26-7-2008 4:02:42

Hey Katleen,
Geheel zelf gemaakt: Echtgenootjes, dat waren gewoon borrelnootjes in een mooi glazen potje. Mijn opdruk was wel leuk,
Bedankt, fijn dat u er was, kom nog eens op den borrel!.
Iedereen vond dit super origeneel en leuk. En voor mij geslaagd en goedkoop :-)

chrisje
10-9-2008
 Meld misbruik31-7-2008 21:44:56

Dag Kathleen, wij hebben suikerbonen besteld bij Belgian specialities, heel veel keuze en ik heb daar al goeie komentaar over gehoor, we hebben 2 kleuren met op de ene kleur onze naam en datum en de andere kleur een bedankje, dat kost 115 euro voor 2 kg, 480 bonen, dus daar kan je 60 bedankjes mee maken, inpakzakjes haal je bij Ava, en wij doen er gewoon een stoffen lintje rond, origineel en toch nog betaalbaar, vind ik!!

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik4-8-2008 22:59:55

Hoi Kathleen

Heb je al eens overwogen om ze te laten overkomen vanuit Amerika? Ik heb me rot gezocht naar een specifiek ontwerpje maar heb ik niet gevonden in België. Daarom heb ik ze laten overkomen. Heeft wel wat gekost qua verzending maar het is eens iets speciaal en leuk. Wil je ook eens iets anders zien, tik dan Favors in in Google, meer dan keuze genoeg.

Groetjes
Véronique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...