Terug naar overzicht
Een kerkelijk huwelijk betaal je gemiddeld 200 euro. Groetjes, Wendy 14/08/2008
Idd, voor de kerk moet je betalen.Wij betalen 250 euro.Groetjes,Sylvie
Wij betalen 200 euro (ongeacht op welk tijdstip - wij trouwen op een zaterdag om 14u) voor de pastoor. Maar hij zij dat daar ook nog de kosten voor de bloemen bijkomt (we mogen wel alles zelf kiezen), die als schenking aan de kerk worden aanzien. Dus we kunnen ze nadien niet meenemen.
Er is een vaste prijs per provincie: idd iets van 200 of 250 euro. Het is dus niet zo dat je niks moet betalen.Wil je bloemen enzo, zal je de externe dienst die daarvoor zorgt natuurlijk ook moeten betalen.
Wij moeten aan parochie Zwijnaarde 200 euro betalen.
Wij zijn in borsbeek getrouwd en hebben ook 200 euro betaald.Groetjes
wij betalen 244euro, wil je bloemen, rode loper, ... dan komt dat er nog bovenop
Is niet afhankelijk van de provincie hoor.Wij zijn in de regio Antwerpen, drie kerken gaan bezoeken en alledrie hadden ze een andere prijs, gaande van 400 euro tot onze kerk van 200 euro.Rode loper krijgen we gratis, maar iemand van ons gezelschap dient hem wel zelf op en af te rollen.Bloemen mogen we volledig zelf voor zorgen, maar ze dienen wel in de kerk te blijven staan na de viering. Om hierdoor de kosten een beetje te drukken zal ik mijn altaarstuk zelf maken (ik volg al enkele jaren een bloemschikcursus en hangen we aan de gangpaden ballonen. Deze mogen wel meegenomen worden!)groetjes,http://michaelensilke.bruiloftsite.nl
Bij ons is het 200 euro, maar de Pastoor heeft nu niet echt iets gezegd van rode loper of bloemen, dus kzal daar misschien best nog eens achter informeren...xxxwww.kenencindy.bruiloftsite.nl
bij ons is de kerk volledig gratis en wij moeten ook geen bloemen of zo laten staan
Hey,Wij betalen 244 euro. De rode loper wordt door de kerk voorzien en gans de kerk krijgt speciaal voor je viering een extra schoonmaakbeurt.Groetjes
Wij betalen 245 € en bloemen moeten we zelf verzorgen, we mogen ze wel meenemen naar feestzaal. Rode loper is niet altijd voorzien, onze kerk heeft dat niet dus dan zou je het zelf moeten huren wat ook kostelijk uitvalt dus zal bij ons zonder zijn.GroetjesCharlotte