Terug naar overzicht
Veritas?
hey,ik heb net hetzelfde.mijn tattoo word eerst opgelicht en dan beplakt met strass steentjes.mijn shminkster heeft voor alles gezorgd.groetjesdebbie
ik heb ook een tattoo maar ik ga hem niet verstoppen dat is een onder deel van mij lijkt me raar om er na op alle foto s geen te zien dan zou ik mijn eige verandere voor mijn (onze ) dag maar dat is ieders eige keuze ..maar zou er wel goed over na denken want is toch een onder deel van jou eige mijn tattoo is ook de naam van mijn zoontje wel in het hebreeuws maar toch hoort bij mij zeker op onze dag groetjes 23/08/08
Hoi hoi,Ook ik heb tattoo's 1 op elke schouder. Ik moet Wendy wel gelijk geven, het is een deel van jezelf maar zo 2 grote zwarte plakken op je schouders is niet echt het meest romantische beeld dat je wil op een foto. Zeker niet als die foto van je huwelijk is en je daar een ideale sfeer wilt weerspiegelen. Ook ik zal ze weg camoufleren en heb daar eindelijk het ideale product voor gevonden Dermablend, word ook gebruikt door Angelina Jolie en andere sterren om al hun tattoo's te verbergen bij film opnames (niet alles werd met Photoshop gecamoufleerd). Nu zullen jullie denken, dat werkt niet of het is zoals een fond de teint, toch niet dames en heren. Het product werkt degelijk wel heb het zelf getest. Het enige probleem is van op het internet de juiste kleur te kiezen. Bij de apotheker kan je een soort fond de teint kopen ook van Dermablend maar die is niet dekkend genoeg alhoewel je goed ziet dat het wel zijn ding doet.In alle geval als er nog bruidjes zijn die graag hun tattoo's willen verbergen voor hun trouw of welke reden dan ook je kan het online bestellen bij https://www.skinstore.com en daar zoek je gewoon naar Dermablend leg & body cover.En neen ik verdien er totaal niets mee anders zou ik van deur tot deur gaan :-)SuccesgroetjesStephanie25/07/09
ik heb net beslist om een tattoo te laten bijzetten voo ons huwelijk omdat die het geheel afmaakt. ben helemaal verzot op tattoo's en wou al lang elfenvleugels. past helemaal bij het geheel ook.is idd een deel van jezelf. maar als je dat idd liever bedekt dan kan je mss naar een parfumerie gaan? die kunnen je vast goed advies geven voor het verbergen van tattoo's...
Kryolan is een grime groothandel in Mechelen.Zij hebben ook strass-steentjes.Groetjes!