Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

korte bruidsjurk

20-7-2008 22:03:26
Waar vind ik een korte bruidsjurk? Ik stel me iets voor tot aan de knie ongeveer. Ik zoek in Oost Vlaanderen. Hopelijk kan iemand me helpen. Het lijkt erop dat alle winkels alleen lange jurken verkopen...

sofie
22-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 325

Luce

Meld misbruik20-7-2008 22:07:17

Enkele topics eerder was er vraag naar het kort kleedje van Oni-Onik, er zijn wel meerdere modellen. Op hun site kan je de winkels vinden die hun kleedjes verkopen.
Keuze in stof en kleur.

Lenie

Meld misbruik21-7-2008 14:13:30

In de collectie van Anne Belin (verkrijgbaar in Gent) zit er ook een prachtig kort kleedje!

Groeten, Lenie

Evelyn
8-8-2008
 Meld misbruik21-7-2008 20:59:36

Ik heb een kort kleedje! Van Marylise...

Als ik zeker zou zijn dat mijn snode toekomstige niet meeleest, zou ik een link naar de foto plaatsen. Maar ik wil het je gerust via e-mail sturen ;-)

Groetjes,

Evelyn
www.nielsenevelyn.be

griet

Meld misbruik21-7-2008 21:06:07

Bij Sofie in Deinze ben ik gaan passen en daar hing een kort kleedje klaar. Zeer mooi! Veel succes!

griet

Meld misbruik21-7-2008 21:06:11

Bij Sofie in Deinze ben ik gaan passen en daar hing een kort kleedje klaar. Zeer mooi! Veel succes!

Valerie
23-8-2008
 Meld misbruik21-7-2008 21:50:40

Ik heb ook een korte bruidsjurk. Omdat ik een lange jurk niet zag zitten ben ik ook op zoek gegaan en heb uiteindelijk een heel mooie jurk van Nicky Vankets gvonden uit de zomercollectie.

Valerie
23-8-2008
 Meld misbruik21-7-2008 22:01:12

Het mijne is van nicky vankets, kort en wit met onderaan bloemetjes. Bij modeshow in geraardsbergen verkopen ze het nog. Veel succes met de zoektocht!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...