Terug naar overzicht
Even nog iets vergeten:Het mogen ook winkels zijn waar je zelf je bedankingen hebt samengesteld.groetjes en bedankt.
Er zijn een hele hoop sites waar ik al eens ben gaan snuffelen. Typ gewoon huwelijksbedanking in op google en je valt er bijna over.Maar na enig speurwerk vind ik dit allemaal veel te duur en je dient voor veel te veel stuks in te schrijven. Soms 150 bedankingen!Ik maak mijn bedankingen gewoon zelf, veel goedkoper en een persoonlijke touch is ook niet mis vind ikzelf.We twijfelen nog tussen twee zaken:- een koffietasje met onderbordje. In het tasje steken we een stekje nescafe en een theezakje. Ernaast leggen we een merci chocolaatje en een ingepakt koekje. Hieraan hangt dan het bedankkaartje met de tekst "het laatste kopje is voor thuis!"- onze andere mogelijkheid is een borrelglaasje gevuld met kleine snoephartjes.Veel succes alvast!http://michaelensilke.bruiloftsite.nl
Hoi Kim,Hier zijn een aantal site'swww.geluk.com www.eurogifts.com -> op deze site moet je maar wat rond zien en dan kom je er wel. Er staat wat prullaria op maar ook echt leuke dingen.www.huwelijksbedankjes.com -> dit vindt ik persoonlijk een mindere siteen dan heb je ook nogwww.huwelijksbedankjes.nl www.huwelijks-bedankjes.nl Hopenlijk heb je er wat aan.Zelf hebben wij op www.geluk.com USB- sticks in hartvorm besteld met onze datum + namen erop.Nog veel plezierKay
Hey Kim, geheel zelf gemaakt en ben daar zeer trots op: "echtgenootjes" De 2 oo zijn 2gouden trouwringen in elkaar :-)En dat zijn gewoon borrelnootjes met een mooie opdruk met onze foto en tekst: Bedankt, fijn dat u er was! Kom nog eens op den borrel, dan onze namen en onze huwelijksdatum.Heel veel positieve reacties gekregen hierop!x