Terug naar overzicht
Hey Sabine, Je hoeft helemaal niet met gehuurde auto's te rijden voor een ceremoniemeester hoor. Je kan gerust je eigen auto gebruiken. Hij gaat dan met jullie nagaan wie wanneer rijdt en in welke volgorde enz ze moeten rijden. Afhankelijk wie als eerste moet uitstappen he. Het maakt het allemaal makkelijker denk ik,d aarom dat ik ook ene heb genomen :) Wij betalen 150 euro en hij zal gewoon het vertrek en aankomst regelen en de kindjes in de kerk wat helpen enz eigenlijk doet die niet veel, maar ja het gedacht dat jij het niet moet doen is veel waard denk ik. Veel succes nog, ik ben aan het aftellen :pNele 26/7/08
Ook bij ons zal iedereen met eigen wagen rijden.Ik denk niet dat wij een ceremoniemeester nemen. Als alles goed afgesproken wordt met de priester en als iedereen weet waar hij moet staan, dan moet dat toch lukken? Of ben ik verkeerd?
Ik vind het toch wel handig.Bij ons komt hij ' ochtens naar de moeder van de bruid (mijn mama dus) om de aankomst van de gasten in goede banen te leidde. Hij zorgt dat de suite deftig gevormd wordt. In het gemeentehuis en de kerk zorgt hij voor de bedeling van de misboekjes, voor de plaatsen van iedereen, voor de kindjes hun zitplaatsen. Bij het buitengaan begeleidt hij iedereen en zorgt hij dat de ballonen om los te laten aanwezig zijn... fijn dus en wij dienen er allemaal niet aar te kijken!
ey!Een ceremoniemeester vind ik persoonlijk onmisbaar!De meeste ceremoniemeesters zijn verbonden aan een "taxibedrijf" waar je huurauto's vindt voor een suite. Maar er zijn ook enkele ceremoniemeesters die voor een stuk zelfstandig zijn in bijberoep. Onze ceremoniemeester werkt bijvoorbeeld ook zelfstandig. Het was echt een supergoeie, en we waren onmiddellijk "op ons gemak" bij hem. Hij was de week voor ons huwelijk eens bij ons thuis gekomen om alles te overleggen. En zo leerden we hem ook een beetje kennen.Ik weet niet van welke streek je bent?!Als je van Oost- of West- Vlaanderen bent, kan ik je eventueel zijn contactgegevens eens doormailen!Veel succes!Lieselot17 dagen getrouwd
Hallo,Vooreerst bedankt voor de reacties...Ik denk dat ik me ook beter zal voelen wanneer er een ceremoniemeester bij betrokken is. Zo loopt alles een beetje gestructureerd en "ordelijk"... Ook voor de foto's en zo... Op die maniet moet ik me ook van niets iets aan trekken. Dat is al één zorg minder he ;.)Sofie, waarschijnlijk zal het ook wel goed kunnen lopen zonder ceremoniemeester zeker als jullie alles op voorhand afspreken...Ik heb gewoon graag dat een derde richtlijnen geeft zodat ik me daar geen zorgen over moet maken... Als je je er maar goed bij voelt dat is het belangrijkste, toch? Hey Lieselot, ik ben van Limburg. Dus dat zal een beetje moeilijk zijn. In ieder geval bedankt voor de aangeboden hulp. Al 17 dagen getrouwd. Proficiat!!! Hebben jullie een leuke dag gehad?
Hey Nele,Ik bekijk je berichtje net nog eens en ik begrijp dat jullie aanstaande zaterdag zullen trouwen... Ik wens jullie een heel mooie dag toe. Geniet er maar van!!! Het zal al mooi weer worden als dat geen geluk is na de laatste vol regen overgoten dagen...