Terug naar overzicht
Hoi,je vriend heeft wel een leuk moment uitgekozen om je ten huwelijk te vragen!Leuke website, al komt de intro wel verdacht veel overeen met de website van Niels en Evelyn.... ;-) (www.nielsenevelyn.be )Groetjes en nog veel succes met je voorbereidingen!
Elabaakes!Natuurlijk moest ik ook eens gaan piepen :-) Toffe website! Jullie hebben elkaar ook via internet leren kennen ;-)Heel veel geluk samen!@Ilka: Super dat je al reclame voor onze website aan het maken bent ;-)Lieve groetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.be
HeylabaAmai, supergrappig, ik open jullie site en wat zie ik...net dezelfde trouwdatum als die van ons...Supertof!En gevraagd in Spanje, Ken heeft mij gevraagd in Costa Rica, tof tof tof...Héél veel succes met de voorbereidingen en kzal jullie website wel regelmatig in't oog houden ;)xxxCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Van harte proficiat met jullie huwelijk.Maar nu ben ik aan het denken...annelies? De annelies die nog sociaal werk heeft gevolgt aan de hogeschool antwerpen? De annelies die supervisie heeft gehad van didier?http://silkeenmichael.bruiloftsite.nl
Leuke site!! Neem ook eens een kijkje op de onze: jurgenenliese.bruiloftsite.nl. Mijn schatje heeft mij ten huwelijk gevraagd in Parijs :).Groetjes!Liese09/05/2009