Terug naar overzicht
Hoi LorianneAls je eens op internet surft kom je vast en zeker zo'n bedrijf tegen, maar hou alvast rekening met hele hoge waarborgen die je moet betalen...GroetjesWendy
heyop de site van dockx staat er eentje maar de prijs is op aanvraag... aangezien er wel prijzen vermeld staan tot ong 2000 euro voor een dag zal het wel de moeite zijn denk ik...groetjessas
Hallo, wij hebben al eens een proefrit gemaakt met een ferrari in duitsland, we rijden zelf ook met een sorry porsche en dan is het niet zo moeilijk om als eventuele klant een afspraak te maken en een ritje te mogen maken.maar om een ferrari te huren moet je alleen al met de waarborg rekenen tussen 5000 en 15000euro waarborg ok die krijg je wel terugals je hem heelhuids terug brengt.voor de huur van een dag moet je ook reken rond de 1000 euro en meer voor 8uur dus das niet zo goedkoop. eventueel kan je eentje voor een paar uur maar das ook al makkelijk 400-600euro ik heb er is eentje gezien 74€ voor een half uur. je kan eens kijken bij www.wagenverhuur.be zij verhuren ook luxe wagens en op google cadeaubon ferrari intypen.succes bij jullie zoektocht. groetjes Sylvia
Mijn vriend wou altijd al trouwen in een Porsche. Door de hoge prijzen is het uiteindelijk geen porsche geworden.