Terug naar overzicht
Als ik je een budgetvriendelijke tip mag geven, neem de Cava uit de Aldi... Zeeeer lekker! Witte aangeslagen fles...Of anders bv Chevalier uit Delhaize is ook zeer lekker; of Martini Brut... Wij drinken dat dus wel graag en kunnen ook niet kiezen, zoveel lekkers!!De meeste mensen hebben wel liefst Brut denk ik, en geen demi-sec (=veel zoeter), maar dat hangt van smaak af natuurlijk...Groetjes!Tina16/08/08
Wij drinken erg graag een spaanse cava. Vooral coderniu vinden wij overheerlijk.Wil je het iets goedkoper dan is Baron van colruyt ook erg lekker!michaelensilke.bruiloftsite.be
Beste Evy,wij drinken altijd spumanté dat is Italiaanse schuuimwijn van de Colruyt. Hij noemt Fiorelli Asti. Ik weet niet de exacte prijs maar hij kost niet meer dan 3 euro daar. Dus voor de prijs kun je het al niet laten. Hij is bovendien super lekker. Het is wel zoete schuimwijn. Wij gaan deze ook gebruiken op onze receptie. Als je graag een foto wil hebben van de fles dan kan ik je dat altijd doorsturen dan moet je misschien niet zo lang zoeken in de winkel.Veel plezier nog.Kay
Hey!De Cava uit de Aldi is inderdaad zeer lekker! Je hebt 2 soorten, brut en semisec. De semisec is ietsje zoeter.Het is ongeveer 5 euro per fles.Crémant d' alsace is ook een heel lekkere schuimwijn en kan je terug vinden in de Delhaize. Ik denk dat dit ongeveer 8 euro per fles is..Veel succesGroetjesLieselot 17 dagen getrouwd!
Goedkoop en ongelooflijk lekker: Martini schuimwijn of Jacob's Creek schuimwijn. In Delhaize hebben ze ook verschillende Spaanse cava's die heel lekker zijn.Asti is inderdaad ook lekker, maar het hangt echt van smaak af. De demi-sec vind ik limonade en dat drink ik dan ook op als limonade natuurlijk ;-)Als je voor echte champagne gaat: Vrancken :-)Groetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.be
Hey iedereen,Bedankt voor de tips! Ik ga enkele flessen kopen en m'n pa laten 'testen'. Hopelijk komt dat goed ;-)Groetjes