Terug naar overzicht
Ik ken dit kasteel niet maar heb het net op een website gevonden en het ziet er prachtig uit! Ik heb gisteren een bericht gestuurd om meer informatie te krijgen ivm deze locatie want wij zouden er heel graag ons trouwfeest doen volgend jaar. Ik laat je zeker weten als ik meer informatie heb! Veel succes!Ellen
Ik heb vrienden die vorig jaar daar naar een trouwfeest geweest hebben van vrienden. En ze zeiden dat het 'nouvelle cuisine' was en dat ze met honger terug naar huis gingen. Dit is iets dat ik maar gehoord heb, hé. ;-)grtjes
Goeiedag.Op 28/11/2008 draai ik er een trouwfeest.Als je wil zal ik je laten weten hoe het er was.Mvgwww.klimaxsmusic.be
Hey Ellen,Heb je al informatie gekregen van kasteel Oudeberg?Was je tevreden?Groetjes
Benedikt!Sorry dat ik nu pas antwoord maar ik had je berichtje niet gezien. Ik heb spijtig genoeg nooit reactie gehad op de email die ik verstuurde naar Kasteel Oudeberg. Ik heb wel reactie gekregen van Kasteel Diepensteyn in Steenhuffel. Het zag er heel mooi uit maar echt wel boven ons budget. Mijn toekomstige wil heel graag in een kasteel trouwen, maar ondertussen hebben we beslist dat dit misschien toch niet mogelijk zal zijn vermits de hoge kosten (die ik er niet aan wil geven). We hebben ondertussen ook beslist om ons trouwfeest toch dichter bij mijn ouderlijk thuis te houden, is veel praktischer voor ons.Veel succes alleszins en ik hoop dat je een leuke zaal vindt! Ik heb ondertussen op 2 zalen een optie en we moeten voor het einde van deze week beslissen... spannend!Veel groetjes,Ellen