Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

allemaal verschillend

21-7-2008 18:57:01
zouden jullie je dat aantrekken de dames zijn ver uiteen gekleed van kleur iemand vuurrrood iemand zwart blauw en ieman paarsmet een schijn ze mochten doen wat ze wouden

kathy
18-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 587

Luce

Meld misbruik21-7-2008 19:11:55

Niks van aan trekken uiteindelijk is het de bruid die in de schijnwerper staat.

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik21-7-2008 19:25:43

das nu iets wat ik niet snap se, dat bruidjes hun suite gaan zeggen welke kleur ze mogen dragen of wat ze moeten aandoen. zolang die niet in het wit of in hun eigen trouwkleed komen en een beetje moeite doen om iets deftig aan te doen mag je al heel blij zijn.

annelies

Meld misbruik21-7-2008 19:43:22

Ik vind het ook moeilijk om iemand te commanderen wat ze moeten aandoen, zeker als ze het dan ook nog zelf moeten betalen.
Al vind ik het persoonlijker mooier als iedereen bij elkaar past. Je moet eens kijken naar zo fotos waar alles op elkaar is afgestemd. Voor mij heeft het wat extra.
Maar ik zou ze niet durven verplichten.

kathy
18-10-2008
 Meld misbruik21-7-2008 19:47:21

ja ik heb ze niet gecommandeerd en nu hebben ze enorm uiteenlopende kleuren de mesnen buitenaf hoop ik dat ze daar niks van zeggen

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik21-7-2008 20:16:05

Ik heb eigenlijk nog nooit op de kle(u)ren van de suite gelet. Iedereen kijkt toch naar de bruid...

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik21-7-2008 20:52:30

Daar zou ik me niet veel van aantrekken als ik jou was. Kan je de mensen nu gaan verplichten van bepaalde kleding te dragen? Ik zou dit ook niet durven.

Groetjes Caroline

evy
1-3-2009
 Meld misbruik21-7-2008 21:03:13

Ook bij ons zal alles heel uiteenlopend zijn van kleur. Zowel van de vrouwen als de mannen. Ik lig er écht niet wakker van! 'k Zie graag kleurtjes :-)

Groetjes Evy
01-08-2008

Sandra
13-10-2008
 Meld misbruik21-7-2008 21:23:09

ik vind het toffer dat iedereen kleurijk is, jammer dat bijna alle dames bij ons in het zwart zijn... net een begrafenis ;)

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik22-7-2008 8:55:33

hey KAthy

Wij hadden op onze trouw ook geen 'regels' opgelegd.
Ik vind het leuker als iemand zich in zijn eigen stijl en kleur kan kleden dan dat deze kledingsvoorschriften krijgen opgelegd.

Ilse

Meld misbruik22-7-2008 9:14:31

ik vind dit ook juist leuk dat er allemaal kleurtjes zijn! Das super mooi voor een suite!

Britt
9-8-2008
 Meld misbruik22-7-2008 9:19:29

Bij ons doet ook iedereen aan wat hij of zij zelf wil! Het maakt me echt niet uit dat het een kleurenmix zal zijn of dat de ene kleur misschien "minder goed bij de andere past". Iedereen draagt waar hij zich goed in voelt. Onze bruidsdames hebben uiteindelijk uit zichzelf besloten om hetzelfde aan te doen (op z'n Amerikaans) en dat vind ik dan weer wel leuk. Maar, wel omdat dit ook spontaan zo gegroeid is...

Ik zou je er niet druk in maken hoor!

Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik22-7-2008 9:49:24

Ik had enkel gevraagd dat ze geen zwart of wit zouden dragen. De dames zijn gekleed tot op kniehoogte maar kleuren mogen ze uiteraard zelf kiezen. Iedereen heeft felle kleuren genomen... tof voor de zomer vind ik persoonlijk.

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik22-7-2008 9:49:36

Hey!

Ik vind dat zeker niet erg. Bij ons was de suite voornamelijk zwart. Enkel mijn moeder had iets donkerrood aan. En iedereen vond het supermooi omdat er eens iemand "met kleur" was :-) ...
Zodus...

Veel succes!

Lieselot
17 dagen getrouwd

kathy
18-10-2008
 Meld misbruik22-7-2008 9:51:00

thanks voor de spontane reaktie ben al wat geruster http://kathy-francois.bruiloftsite.nl/

Katrien
1-8-2008
 Meld misbruik22-7-2008 10:01:26

mijn schoonzus is bijna helemaal in het wit.

Dat is ook niet zo leuk.

Maar uiteindlijk doet iedereen aan wat hij wil.

grts

Kim
24-5-2008
 Meld misbruik22-7-2008 10:05:25

Hey,

Ik denk niet dat dit een probleem is.. Bij ons was dit ook zo.. Van mijn 3 zussen was er een in het zwart tot de knie, een ander appelblauwzeegroen en lang en de derde donkerpaars en lang.. Mijn ma was in het beige en lichtbruin met broek en mijn schoonma had een vrij lang kleed met tekeningen op.. Op de foto's geeft dit totaal geen problemen, vind het er zelfs mooi uitzien dat er variatie is en niemand heeft hier commentaar op gegeven.. Ik heb het liever zo dan dat ik mijn zussen iets zou laten aandoen waar ze zich niet goed in voelen..

Groetjes,

Kim

D
8-8-2008
 Meld misbruik22-7-2008 17:58:04

Ik zou het wel erg vinden,
Vandaar dat wij met een dresscode hadden gewert, de mannen zwart met framboosroze das en de vrouwen in een roze of rode tint (effe kleur), zodat alles mooi samen gaat.
Eerst waren onze ouders daar ookniet zo blij mee, maar ze hebben uiteindelijk allemaal prachtige kleren gevonden waar ze super blij mee zijn!
Ook werdt de dresscode doorgetrokken naar het avondfeest, en we hebben al vernomen dat iedereen veel moeite gedaan heeft. Ik moet zeggen dat het dus voor mij even spannend is om heel de familie in hun kleren te zien als dat zei benieuwd zijn naar mijn kleed.
Ik kijk er héél erg naar uit!

Sabine
23-5-2009
 Meld misbruik22-7-2008 22:13:20

Hey,

Ik vind het wel leuk om al deze reacties te lezen. Ik zelf vind het ook helemaal geen probleem als iedereen verschillend gekleed gaat. Als ik eerlijk ben moet ik toegeven dat ik pas een jaar geleden of zo gehoord heb dat het gebruikelijk is dat de suite hetzelfde gekleed gaat. Ik vind dat dit ook een beetje bij je familie moet passen. Bij ons in de familie is dit nooit geweest en bij mijn toekomstige man al helemaal niet. Ik kan me al heel wat vervelende reacties voorstellen moest ik hieromtrent richtlijnen opleggen.
veel geluk allemaal...

Lientje
8-11-2008
 Meld misbruik22-7-2008 22:37:25

Mja, daar zou ik ook niet direct een probleem mee hebben hoor. Wij hebben iedereen volledig vrij gelaten, enkel zwart en wit uitgesloten. Zou het super vinden moesten ze in kleur komen maar aangezien wij de oudsten zijn, en de anderen bijna allemaal nog naar school gaan, zullen ze wellicht allemaal kiezen voor iets dat ze nog kunnen afdragen. Broek, rok, kleed, mij eender. Ook de kleur is me eender maar aangezien wij in November trouwen en we al met enkele van die 'kleurloze gevallen' in de familie zitten, hebben we gevraagd van geen zwart. Anders is het idd net een rouwstoet...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...