Terug naar overzicht
Is inderdaad een moeilijke periode. Ik zou ze persoonlijk rond in eerste helft van december versturen zodat ze hopelijk niet verloren gaan tussen al die kerstkaartjes.Als je dan toch voor een speciale datum gaat zoals valentijn, zou ik ze op sinterklaasdag verturen ;-)groetjes Annelies
Waarom maak je je uitnodiging niet op in het teken van kerst en vezrstuur je ze dus met de kerstwensen erin. Twee vliegen in 1 klap en origineel.
Wij versturen onze uitnodigingen 6 weken op voorhand, dit hadden ze mij aangeraden bij de drukker!Veel succesEls
hallo,ik weet niet of je de uitnodiginen persoonlijk gaat ronddragen? Wij hebben iedereen persoonlijk de uitnodiging gegeven, dit heeft heel wat tijd in beslag genomen. telkens als we dachten, vandaag gaan we er zeker 3 doen, dan bleven we bij de eerste te lang plakken enz ... wij zijn op 1 mei beginnen uitnodigen, en trouwen begin september. We zijn stilaan rondgeraakt maar bij ons zat de zomervakantie er tussen vandaar dat we tijdig begonnen zijn.Wel vragen we aan de genodigden om een maand op voorhand te laten weten of ze komen of niet, voor de feestzaal moeten we dit slechts twee weken op voorhand melden met hoeveel we komen.... maar wilen toch op het zekere spelen door hun wat vroeger te laten verwittigen dan eigenljk moet!groetjes, An 06/09/2008
Hallowij trouwen op dezelfde dag en zaten een beetje met dezelfde twijfel. We gaan ze nu gewoon twee maanden op voorhand versturen (zo rond de 15de december), dan zijn ze net voor de kerstkaartjes. En de "belangrijke" mensen weten toch al lang op voorhand dat je die dag hebt en die kijken zeker uit naar de uitnodiging.Groetjes Ine14/02/09