Terug naar overzicht
Dag Sharon,Wij trouwen ook daar volgend jaar, positieve reacties kan ik je dus naar eigen ervaring niet geven.. Maar wij kozen deze zaal omdat iedereen er vol lof over sprak..Een paar weken geleden kwamen we te weten dat het hoofdgerecht niet gemaakt werd in de zaal zelf, maar in Roeselare. Om dan in Oostrozebeke opgewarmd te worden in warme luchtovens.. Op zich vind ik dit geen probleem, maar sommige maken daar wel 'n punt van natuurlijk..Ik hoorde enkel maar goeie dingen qua service, kwaliteit, prijs (!!) dus wees maar gerust..LiefsSofie
Wij trouwen ook in de Visscherie in Oostrozebeke in mei volgend jaar. We voelden ons er direct op ons gemak en dat vind ik wel belangrijk. Vrienden van ons zijn getrouwd in de Cofar en dat feest was echt wel af. Ik vermoed dat het in Oostrozebeke wel gelijkaardig zal zijn!
Aan Sofie en Sharon,Wat het opwarmen van eten betreft: het is net anders om. Eten wordt gemaakt in de Visscherie, ook voor de cofar en voor de feesten in de cofar wordt het opgewarmd. Maar dan nog, ben al in beide zalen geweest en 't was er altijd heel lekker. Idd in de cofar ga je je tong niet verbranden, maar 't is nu ook weer niet koud é.Voor de rest niets negatiefs te zeggen, over geen van beide zalen
Aan allemaal ivm opgewarmd eten. Ook ik had de reactie gehoord dat het eten opgewarmd werd in de Cofar. Omdat wij onze feest daar wilden geven en ik daar toch een beetje een probleem mee heb, heb ik het rechtuit gevraagd. We hebben direct de keuken mogen zien (op een zaterdagmiddag), chique grote keuken en de kok smoorde de verdachtmakingen, maar toch bleef ik twijfelen. Zaterdagmiddag, 's avonds 2 trouws en er was niemand aan het koken???Nu zijn we er ondertussen al eens op een donderdagmiddag geweest om het menu vast te leggen en toen waren ze wel aan het koken. Dus... ik weet het niet zeker. Maar op 27/09 ga ik zeker en vast eens in de keuken neuzen ;-)
Vrienden van ons hadden daar (anderhalf jaar op voorhand!!) geboekt voor juni dit jaar. Eind december werden ze opgebeld of ze eens konden komen. Onze vrienden dachten dat het over het menu en zo ging en ze bereidden de afspraak voor, samen met hun ouders en zo. De ouders gingen mee naar de afspraak. Bleek dat de Visscherie alleen maar wilde annuleren. Ze wilden een zaal herinrichten in een welness-ding. Ik weet niet meer details, maar vond da nu echt geen manier van doen!! In plaats dat ze dat vroeger planden en dan gewoon voor die periode geen trouws aanvaardden. Nee, ze zeiden gewoon af. Die vrienden van ons stonden daar dan te blinken. Gelukkig konden ze nog terecht in Domein Carlton in Kortrijk. En het was een fantastisch feest en heel lekker eten!!
Goeiedag.Ik heb er onlangs feest gedraaid & alles leek me er dik in orde hoor.Mvgwww.klimaxsmusic.be