Terug naar overzicht
hey heidi,ik heb geen ervaring met Some Body zelf, wel met airbrush tanning. ik heb dit enkele jaren geleden eens laten doen voor een feestje. het resultaat was niet lelijk, maar je moet toch wel opletten: aan je handen is het resultaat altijd wat minder (ook bij mij toen), de kleur blijft niet lang (en wanneer ze begint te verdwijnen, gebeurt dit niet egaal) én ik denk dat je bij warm weer wel eens kan te maken krijgen met vlekken op je kleedje. succes!
Hoi Heidi,Ik ben getrouwd op 12 juli 08 en heb me twee dagen tevoren laten airbrushen omdat zonnebank geen optie is voor mij en ik toch niet te bleek wou zijn op onze grote dag. Ik vond dit zelf wel een aanrader, bij mij kwam de kleur er gelijkmatig af en ik had geen vlekken op mijn kleed. Ze raden steeds aan een volledige bodyscrub te gebruiken de avond voor je je laat airbrushen. Ik raad je wel aan de kleur toch niet te donker te kiezen en tevoren je handen goed in te smeren met handcreme (eelt op je handen kleurt anders makkelijk oranje) en je nagels te lakken.Veel succes en geniet van je voorbereidingen.Groetjes Leen