Terug naar overzicht
Hallo Geert,Zelf weten wij het ook nog niet, maar we hebben nog tijd. We trouwen 19/09/2009...Maar op andere feesten heb ik wel al gezien dat de ouders een prachtige foto krijgen van het koopel.De foto was van de dag zelf, dus dat zou je moeten kunnen regelen met de fotograaf natuurlijk.Het is te zien natuurlijk welk budget jullie ervoor uittrekken.Goede vrienden van ons hebben aan zijn ouders een zeer degelijke partytent gegeven, ze wouden dat trouwens ook.Veel succes !Volgens jaar ben ik hier dan terug met dezelfde vraag waarschijnlijk...GroetjesSofie
Hey Geert,Aangezien ik in een reiskantoor werk zal dat bij ons iets worden dat daarmee te maken heeft, maar zoals jij al zegt, geen bongobon...Bij ons zijn't cadeauboxen die wij verkopen, maar dat leunt heel erg aan tegen de bongoboxen, dus dat heb je liever niet...Je kan hen ook iets héél persoonlijks geven. Maar ik denk idd dat het niet gemakkelijk is.xxxCindy
Hallo, mijn broertje gaf ter bedanking aan onze ouders een kristallen vaas maar dean wel een mooie moderne eentje die ook mooiis zonder bloemen ze staat bij mijn ouders op de kast.zelf blijven onze ouders mee overnachten waar wij feesten das al heel mooi. een echt kado weet ik nog niet zo goed waarschijnlijk maak ik zelf iets ik ben nogal creatief en maak veel kunstdingen zelf dus waarschijnlijk zal het zo wel iets worden.groetjes sylvia
Wij gaan hen een kader geven waar ze dan een vergrote foto van de dag kunnen insteken. Anders zou ik ook niet echt weten wat... Ik zou de week voor de trouw de moeders wel nog een boeket kado doen. En achterna misschien eens uit eten samen.
Hoi GeertWij hebben aan onze ouders een mooie kader met trouwfoto van ons in cadeau gegeven op het avondfeest, ze vonden dit héél leuk en hadden dit niet verwacht! Was in samenspraak met onze fotograaf, die wou dit doen. Ook foto's gegeven aan onze getuigen, maar een kleiner formaatje!GroetjesVeroniekGetrouwd op 20 07 2007
wij geven beide mama's een boeket bloemen en beide papa's een fles champagne
Hey,Wij geven aan onze ouders een boeket witte bloemen en 2 gegraveerde kristallen champagneglazen. We hebben dit laten doen bij: http://home.orgineelkadootje.nl/ en zijn er heel tevreden van.Groetjes
Hey,wij geven aan de ouders een kader met een mooie trouwfoto erin! Onze fotograag gaat daar nog in het vlug voor zorgen! Aan de getuigen geven we een dagje beautyfarm voor 2 personen... Aan de mama van de bruidskindjes geven we een bongobon om ergens iets te gaan eten...GroetjesEls
Hoi,Wij geven onze ouders ook een mooie kader waarin later de trouwfoto's komen. Wij kochten deze bij expo.Cynthia09/08/08
Dag Geert,We hadden voor de ouders een bedankkaartje gemaakt waarop we hen uitnodigden voor een diner; allemaal samen ongeveer een maand na de trouw.Groeten