Nu Online
Momenteel zijn er 499 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kado ouders

22-7-2008 8:24:26
Hallo, we hebben alle kadootjes al gekocht, alleen voor de ouders weten we nog steeds geen raad. Heeft er iemand een origineel ideetje, wat doen jullie zoal ? Liefst geen bongobon :-)

A&G
26/07/08

Geert
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1280

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik22-7-2008 11:32:01

Hallo Geert,

Zelf weten wij het ook nog niet, maar we hebben nog tijd. We trouwen 19/09/2009...

Maar op andere feesten heb ik wel al gezien dat de ouders een prachtige foto krijgen van het koopel.
De foto was van de dag zelf, dus dat zou je moeten kunnen regelen met de fotograaf natuurlijk.

Het is te zien natuurlijk welk budget jullie ervoor uittrekken.
Goede vrienden van ons hebben aan zijn ouders een zeer degelijke partytent gegeven, ze wouden dat trouwens ook.

Veel succes !

Volgens jaar ben ik hier dan terug met dezelfde vraag waarschijnlijk...

Groetjes

Sofie

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik22-7-2008 11:56:14

Hey Geert,

Aangezien ik in een reiskantoor werk zal dat bij ons iets worden dat daarmee te maken heeft, maar zoals jij al zegt, geen bongobon...Bij ons zijn't cadeauboxen die wij verkopen, maar dat leunt heel erg aan tegen de bongoboxen, dus dat heb je liever niet...
Je kan hen ook iets héél persoonlijks geven. Maar ik denk idd dat het niet gemakkelijk is.
xxx
Cindy

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik22-7-2008 13:40:43

Hallo,
mijn broertje gaf ter bedanking aan onze ouders een kristallen vaas maar dean wel een mooie moderne eentje die ook mooiis zonder bloemen ze staat bij mijn ouders op de kast.
zelf blijven onze ouders mee overnachten waar wij feesten das al heel mooi.
een echt kado weet ik nog niet zo goed waarschijnlijk maak ik zelf iets ik ben nogal creatief en maak veel kunstdingen zelf dus waarschijnlijk zal het zo wel iets worden.
groetjes sylvia

Hélène
30-8-2008
 Meld misbruik22-7-2008 14:10:19

Wij gaan hen een kader geven waar ze dan een vergrote foto van de dag kunnen insteken.

Anders zou ik ook niet echt weten wat...

Ik zou de week voor de trouw de moeders wel nog een boeket kado doen. En achterna misschien eens uit eten samen.

Veroniek

Meld misbruik22-7-2008 14:10:43

Hoi Geert

Wij hebben aan onze ouders een mooie kader met trouwfoto van ons in cadeau gegeven op het avondfeest, ze vonden dit héél leuk en hadden dit niet verwacht! Was in samenspraak met onze fotograaf, die wou dit doen. Ook foto's gegeven aan onze getuigen, maar een kleiner formaatje!

Groetjes
Veroniek
Getrouwd op 20 07 2007

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik22-7-2008 15:40:10

wij geven beide mama's een boeket bloemen en beide papa's een fles champagne

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik22-7-2008 15:42:51

Hey,

Wij geven aan onze ouders een boeket witte bloemen en 2 gegraveerde kristallen champagneglazen. We hebben dit laten doen bij: http://home.orgineelkadootje.nl/ en zijn er heel tevreden van.

Groetjes

Els
19-9-2008
 Meld misbruik22-7-2008 17:54:19

Hey,
wij geven aan de ouders een kader met een mooie trouwfoto erin! Onze fotograag gaat daar nog in het vlug voor zorgen! Aan de getuigen geven we een dagje beautyfarm voor 2 personen... Aan de mama van de bruidskindjes geven we een bongobon om ergens iets te gaan eten...
Groetjes
Els

cynthia
9-8-2008
 Meld misbruik22-7-2008 22:18:19

Hoi,

Wij geven onze ouders ook een mooie kader waarin later de trouwfoto's komen. Wij kochten deze bij expo.

Cynthia
09/08/08

Nele
23-5-2008
 Meld misbruik24-7-2008 14:19:24

Dag Geert,
We hadden voor de ouders een bedankkaartje gemaakt waarop we hen uitnodigden voor een diner; allemaal samen ongeveer een maand na de trouw.
Groeten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...