Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech

22-7-2008 9:08:46
Over 25 dagen trouwen we en mijn vriend is volop bezig met zijn speech. Nu vraag ik mij af of dat ik ook een speech moet doen...is dat de traditie dat ook de bruid dat doet?

Groetjes!
Dorine

Dorine
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 868

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik22-7-2008 11:03:33

Dag Dorine,

Ik dacht dat de speech door de bruidegom wordt gehouden, en ik hoop dat dat zo is en ik dat zelf niet moet doen :-)

Veel plezier op jullie dag binnenkort !
joke

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik22-7-2008 12:44:51

Bij mijn weten is het de bruidegom en de vader van de bruid die speecht of toch een woordje zegt.

Als bruid moet je enkel stralen ;-)

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik22-7-2008 13:46:51

eigenlijk doe je der mee wat je zelf wilt wij doen het samen mijn schat is niet zo´n spreker dus doen we het even samen in het kort.

Severien

Meld misbruik22-7-2008 18:54:28

Bij ons deden we beiden een speech. En daarna beide moeders (onverwachts). Dat was ook eens een leuke verrassing.

An

Meld misbruik23-7-2008 11:15:59

hallo

wij hebben aan mijn vader voorgesteld om een speech te houden, aangezien wij zelf niet zo denderend goed uit onze woorden komen. Mijn vriend zal wellicht ook een paar woordjes zeggen maar dat zal hij wel improviseren denk ik!

groetjes,

an & Philippe
06/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...