Terug naar overzicht
Beste Sofie,De Malediven is supermooi maar wordt ook vaak gecombineerd met Sri Lanka. Let er wel op dat wanneer jullie gaan het geen regenseizoen is, want het is geen goedkope bestemming. Indien je info moest nodig hebben daarover mail me maar want ik heb zelf een reiskantoor: travelangelke@yahoo.comCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hallo Sofie, Ook wij gingen voor een combireis Sri Lanka en Malediven, tot we lazen dat het op Sri Lanka echt niet veilig is op dit ogenblik. Ik zou me daar toch goed over informeren als ik jou was. Hier vind je alvast wat wij vonden en wat ons tegen hield http://www.diplomatie.be/nl/travel/default.asp Groetjes en succes met de zoektocht naar de ideale bestemming.Inge 27/09/08
Hey,Wij hebben ook een combireis Sri Lanka en Malediven. Wij hebben voor de malediven 6dagen genomen en men zei ons dat dit voldoende was.Moest je twijfelen over Sri Lanka. Het is er inderdaad momenteel woelig maar als je je goed informeerd dan weet je dat dit altijd zo is geweest. Code 4 (veiligheidscode) is sinds 10jaar nog niet gewijizgd. Als je dat echt wil doen dan moet je dat gewoon doen. Wij gaan dit ook gewoon doen! Je moet er natuurlijk ook nog wel van kunnen genieten en niet constant bezig zijn met mogelijke vallende bommen ;-)Zoals wij het zien kan je overal iets meemaken, ga naar Londen, Parijs, Madrid, Turkije...daar zijn overal al aanslagen geweest... Je kan het tegenwoordig werkelijk overal tegenkomen.Ivm de Malediven : ik zou je aanraden om te gaan duiken daar... Wij gaan hier eerst nog in augustus een initiatieduik doen en gaan waarschijnlijk ons programma verderzetten in de Malediven.Ik zie in ieder geval enorm uit naar onze huwelijksreis!!!Groetjes,Inneke13sept08
sri lanka niet doen op het moment.Wij hadden een reis geboekt in januari voor een rondreis in sri lanka (parels van het oosten van jetair) en 4 dagen malediven (is meer dan genoeg want buiten zand is er echt niets te zien of te doen) maar jetair heeft vorige week alle reizen naar sri lanka afgelast net zoals thomas cook, pegase ... enkel sri tours vliegen nog op sri lanka maar die blijven altijd vliegen ongeacht het reisadvies.Probleem is als je nu gaat en er gebeurd is komt buitenlandse zaken niet tussen en kan je zelf je plan trekken en dat is wel het laatste wat je wil op huwelijksreis.tot januari was het nog reisniveau 3 maar dan zijn ze bommen beginnen gooien in colombo vlak bij toeristische plaatsen dus is het risico te groot.wij hebben nu aan ons reisburo voorgesteld om een gelijkaardige reis op te stellen maar dan zuid india + verlening aan de malediven (hotel blue lagoon op kuramathi )succesprijs voor een rondreis + malediven moet je toch een 2500€per persoon rekenen half pension