Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring met winkels waar ze Pronovias verkopen?

22-7-2008 10:31:23
Dag lieve brides to be,

ik ben helemaal weg van de kleedjes van Pronovias en heb even op hun site enkele verkooppunten opgezocht. Heeft iemand (positieve of negatieve) ervaringen met één van onderstaande bruidswinkels?

- Le Chapeau (Bree)
- Koonings Bruidsmode (Deurne, NL)
- Maxim's Couture (Mechelen of Aarschot)
- Ann & John Bruidsmode (Eindhoven, NL)
- Pereboom Bruidshuis (Maastricht of Heerlen, NL)

Ik zou graag willen weten welke van deze winkels een groot Pronovias-aanbod hebben, en of jullie tevreden zijn over de service... .

Alvast heel erg bedankt voor reacties, het zou een grote hulp zijn!!

Groetjes en veel succes!

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Liese
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1892

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik22-7-2008 11:00:36

Hoi Liese,

Ik heb hier nog niet zo lang geleden een topic gelezen over Koonings in NL... en dat was niet zo fraai. Misschien kan je het wel terugvinden.
Le Chapeau in Bree ben ik nog niet geweest, maar in Antwerpen heb ik zelf een hele slechte ervaring gehad. Hopelijk zijn ze in Limburg beter...

Ikzelf ben van Antwerpen, en bij het Bruidshuis in Merksem hebben ze bijna de hele collectie. De eigenares heeft me zelf geholpen, en ze was supervriendelijk. Ze doen daar echt moeite. Misschien wel een eindje rijden voor jou, maar het is het waard.

xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Tineke

Meld misbruik22-7-2008 12:04:11

Hallo, Bij Maxim's Couture moet je niet gaan zien. Toen ik ging kijken hadden ze ocharme 5 modellen van Pronovias.
De grootste collectie hebben ze naar t schijnt bij Moderna in Schepdaal. Daar ben ik zelf niet gaan zien omdat ik het te ver vond...Dus uiteindelijk is het LR geworden...maar soms denk ik toch had ik toch maar wat pronovias modellen gepast...ma bon, ben toch heel gelukkig met mn LR kleedje.
Succes met je zoektocht!
Groetjes, Tineke

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik22-7-2008 12:38:08

Bij Pierre Yves in Aalst hebben ze ook veel modelletjes van Pronovias. Heb al heel wat negatieve commentaar gehoord over deze winkel mr ik ben er heel goed bedient.
Grtjs

Kerry

Meld misbruik22-7-2008 13:10:25

Dag Liese,

Ik heb mijn kleedje van Pronovias-San Patrick gekocht bij Le Chapeau in Bree. Tot nu toe ben ik heel tevreden van de service. Ik denk dat het ook heel veel doet wie je als verkoopster hebt. Ik heb Leentje gehad en zij begreep wat ik zocht (was immers al de vijfde winkel die ik deed). Ik ben nu al 2x moeten teruggaan om te passen en mag mijn kleedje 7/8 gaan afhalen!

groetjes

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik22-7-2008 14:26:17

Hoi Kerry,

ik heb over 2 weken een afspraak bij Le Chapeau in Bree. Normaalgezien moest ik in oktober gaan, maar ik had er nog eens over nagedacht omdat dit misschien redelijk laat is, dus had ik deze morgen gebeld en maar goed ook: de mevrouw aan de telefoon zei dat de gemiddelde levertermijn 6 maanden bedraagt en dat ik dus maar beter zo snel mogelijk kan komen.

Ik ben wel benieuwd, heb er zo lang naar uitgekeken!

Groetjes,

Liese

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik22-7-2008 16:45:51

hey Liese,

Mochten bovenstaande winkels niets worden, kan ik je altijd Moderna in Schepdaal aanraden.
Zeer vriendelijk en veel keuze!!
Groetjes!

Sylvia
25-4-2009
 Meld misbruik22-7-2008 16:59:51

Hey,

Ik ben 2 weken geleden ook in Schepdaal bij Moderna geweest en had op voorhand ook gedacht dat ik Pronovias zou nemen. Inderdaad veel keuze daar maar uiteindelijk is het er eentje van San Patrick geworden. Ik vond het de moeite waard om zover te rijden (+/- 1u)

groetjes,
Sylvia

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik22-7-2008 17:06:05

Ik ben ook bij Moderna in Schepdaal geweest en ben toevallig bij de collectie van Pronovias uitgekomen.
Ik ben nu al 2 keer gaan passen en de service is er steeds prima!!

Katleen

Els
19-9-2008
 Meld misbruik22-7-2008 17:50:57

Hey, Mijn kleed is ook van Pronovias en die komt van bij Pierre Yves in Aalst. Ruime keuze,in alle merken trouwens, en heel vriendelijk!
Groetjes en veel succes!
Els

inneke
13-9-2008
 Meld misbruik22-7-2008 23:28:53

Hey,

Heb zelf geen kleed van Pronivias (wel een van Rosa Clara) maar zou je zeker Maxim's couture in Mechelen niet aanraden. Hebben weinig collectie hangen en hadden het bij mij echt niet door...
Kan je wel het Bruidshuis aanraden in Merksem. Weten meteen wat je wil, collectie van Pronovias en zoeken echt mee naar oplossingen. Heb mijn kleed niet daar gekocht maar raad het iedereen aan!!! Echt de moeite om tenminste toch eens langs te gaan! Heb me daar echt enorm geamuseerd!Heb uiteindelijk mijn kleed bij JPC in Antwerpen gekocht. Volgens mij hadden ze daar ook Pronovias maar ben niet zeker...

Groetjes,

Inneke
13 sept 08

Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik23-7-2008 9:36:25

Hallo,

Ik ben ook helemaal weg van de kleedjes van pronovias en dat is het dan ook geworden! ik ben in de hoofdwinkel van Pronovias geweest (daar hebben ze werkelijk alles!) hij noemt Amiga pronovias en is in Breda, heel vriendelijke service
ik zou niet twijfelen...

groetjes,
Darcy
08/08/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...