Terug naar overzicht
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar een collega moest er een tijdje terug naar een feest. Om 3u moest de muziek uit en een half uur later moest iedereen zowiezo buiten. Is dat nog zo? Zou dat wel heel erg jammer vinden als ik m'n feest moet eindigen om 3u als het nog vollenbak ambiance is.Wat betreft de drankprijzen? Hanteren zij geen forfait voor de ganse nacht?
hallo Andra,Wij geven ons feest op 22 augustus 2008 in de Kapelhoeve en heb van mensen die er naar feesten zijn geweest, alleen maar positieve reacties gehad over de kwaliteit van het eten. Ons feest hoeft niet om 3u te eindigen, maar kan tot 5 u doorgaan. Natuurlijk moet je wel vanaf 3u een drankforfait bijbetalen (dacht 250 euro per uur, maar ben niet zeker meer). Als je graag hun prijzen wil weten, moet je gewoon even bellen en langsgaan. De prijzen zijn alleszins zeer democratisch vergeleken met andere zalen. Ik wil gerust laten weten hoe ons feest geweest is. De mensen zijn alleszins zeer vriendelijk en niets is hen teveel. Wij hebben nu al een zeer goed gevoel over ons feest in de Kapelhoeve.vele groetjes,Kim22/08/08