TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marieke
18-4-2009
|
22-7-2008 14:01:53
Dag Isabelle,
Je kan altijd eens Peggy Richie contacteren, tik eens in op google, ze doet ook onze viering + receptie.
Succes!
Marieke 18/04/2009
|
|
Marieke
18-4-2009
|
22-7-2008 14:01:54
Dag Isabelle,
Je kan altijd eens Peggy Richie contacteren, tik eens in op google, ze doet ook onze viering + receptie.
Succes!
Marieke 18/04/2009
|
|
dorien
4-10-2008
|
22-7-2008 14:05:07
hallo Isabelle,
ik weet natuurlijk niet wat jullie juist onder 'modern' live muziek verstaan maar zaterdag is er een vriendin getrouwd en zij hadden 'double voice' gekozen om hun live muziek in de kerk te verzorgen. op sommige momenten kreeg je echt kippevel; héél mooie stemmen!
wij willen ook een beetje 'moderne' muziek laten spelen in de kerk en hebben er daarom voor gekozen om met cd te werken. Je kan de liedjes nooit mooier maken dan ze oorspronkelijke zijn hé.
ik geloof dat 'doubkle voice' wel en website heeft.
veel succes nog!
dorien 04/10/2008
|
|
BART
|
22-7-2008 17:18:44
Mijn zus luistert huwelijken op met live muzeiek begeleid op gitaar. Bekijk haar eens op deze link: http://www.youtube.com/watch?v=cCGCvyLaKpg Interesse? Mail me gerust op bart_nic@hotmail.com
Greetz
|
|
Annelies
|
22-7-2008 22:49:25
Hoi!
Mijn vriend is professioneel pianist en zijn zangeres is backing zangeres bij vele bekende namen. Samen doen ze geregeld huwelijken en dat zijn dan nummers van alle mogelijke artiesten. Ook is er de mogelijkheid om meerdere zangeressen te nemen, wat het zeer mooi (meerstemmig) maakt. Of met gitaar, wat je zelf wenst...
Mail me gerust voor prijs en info... Ze zijn nog vrij op 4 oktober!
Groetjes, Annelies
andalouseke@yahoo.com
je kan al eens wat foto's bekijken: www.pixum.nl/members/andalouseke
|
|
Dave
12-7-2008
|
24-7-2008 21:18:28
Hallo,
Ik ben 12 dagen geleden gehuwd. Bij ons is Noria komen zingen. Ze zijn van Dendermonde. Het zijn 4 jonge mensen(2 meisjes en 2 jongens) en zingen prachtig!!! Ze spelen gitaar en piano. Heel veel positieve commentaar gekregen van de mensen die naar de mis zijn geweest. Je kan naar hun website gaan 'Noria' en eens luisteren naar het lied China Roses. Dit is opgenomen in een huwelijksviering.
Je kan uit heel wat liedjes kiezen. Je mag zelf eens naar een repetitie gaan van de liedjes die je gekozen hebt.
groetjes Katrien
|
|
Wouter
|
25-7-2008 0:40:07
Hey,
Duas is een akoestische eigentijds liveband. We treden wekelijks op tijdens huwelijksvieringen/recepties/feesten...
We houden wel van een moderne inkadering van een huwelijksviering.
Meer info op www.duas.be
groetjes
Wouter
|
|
Ilse
|
25-7-2008 13:37:42
Dag Isabelle,
Je moet zeker eens gaan kijken op www.yune.be als je iets moderns en origineels zoekt !
Groetjes,
Ilse
|
|
David
|
25-7-2008 15:53:24
Beste,
Wij zijn een koppeltje uit de kempen en wij zingen live in huwelijksmissen zowel solo's, als duetten met instrumentale versies (3 voor de prijs van 1).
Op het onderstaande e-mailadres kan je een play-list, samples, referentielijst en bijkomende info aanvragen.
Jullie zijn uiteraard ook altijd welkom bij ons thuis of tijdens een huwelijksmis van andere koppeltjes om ons eens live bezig te horen.
Alvast veel succes met jullie zoektocht.
Groetjes,
David en Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
Lies
8-8-2009
|
25-7-2008 21:06:40
Hoi Isabelle,
Wij hebben David en Noor gekozen voor in onze huwelijksmis te zingen. En het was geweldig.
Net als jullie zochten wij iets moderners. Zang begeleid door gitaar of piano leek ons ook te leeg en klassiek klinken en bovendien duur.
De duetjes hebben wij van hun play-list gekozen, maar de solo-nummertjes waren allemaal verzoekjes en dat was blijkbaar geen probleem. Ik krijg bij de gedachte al terug kippenvel hi hi.
Ik hoop dat je net zo'n fijne dag als wij zal hebben.
Nog veel geluk.
greetz Liesje
|
|
davy
|
26-7-2008 22:48:00
Dag isabelle,
Wij zijn uit lommel dus dichtbij, doen al jaren huwelijksmissen, kijk maar eens op onze website. Wij noemen duo incanto. www.davyvalerio.be groetjes en veel succes met jullie zoektocht.
|
|
Lien
16-2-2008
|
27-7-2008 7:28:00
Wij kozen voor David en Koen. Je kan hen contacteren via www.davidenkoen.net . Koen zingt echt geweldig en ze hebben een uitgebreid repertoire (maar staan ook open voor nieuwe nummers)... Het was héééél emotioneel en super om te aanhoren. De (geluks)traantjes vloeiden al vlug :-))) Lien, inmiddels al 162 dagen getrouwd :-)))
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
30-7-2008 14:51:10
Hey Isabelle,
Als je houdt van muziek met soul, ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Voor meer info jozefiendefeyter@hotmail.com
Groetjes, Jozefien
|
|
Marianne
|
8-8-2008 11:41:20
Beste, wellicht heb je ondertussen uit het grote aanbod je keuze gemaakt. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan contact op met Octet in Spe, een trio uit Antwerpen die via contrabas, gitaar en meerstemmigheid je viering extra warm en persoonlijk maken. Even een mailtje naar marizang@telenet.be en de informatie stroomt in je mailbox. Hopelijk tot hoors
|
|
katia
|
16-8-2008 13:45:53
Hoi
Neem eens een kijkje op www.ks-closed.com Demo's op aanvraag
Groetjes van Katia
|
|
Stef
|
29-8-2008 1:53:32
Dag Isabelle,
kijk eens op http://www.kikislounge.be daar vind je luistervoorbeelden en prijzen...
Groetjes, Kiki en Stef
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|