Terug naar overzicht
Hey,Ga eens kijken in "'t Glazerietje" Lauwbergstraat 97 te 8930 Lauwen - Menen, ook via email te bereiken: demeester.bernard@skynet.beWij hebben er onze cadeau voor de ouders besteld. Het zijn heel vriendelijke en behulpzame mensen. Ik meen mij te herinneren dat er gegraveerde champagneglazen in de winkel stonden. Wij kozen voor twee spiegels met plaats voor een foto en een gegraveerde tekst en tekening.Veel succes,Catherine
Dag SylvieWij hebben voor onze getuigen een wijnpakket gekocht met 2 champagneglazen. Ik heb dit besteld via een nederlandse website: www.origineelkadootje.com Het resultaat is echt fantastisch, we hebben ze vorige week ontvangen. Zowel op de fles wijn als op de champagneglazen staat "Bedankt", dan een afbeelding die we zelf gekozen hebben en dan onze namen met de trouwdatum.Indien je dit online bestelt vragen ze je om een uiterste leverdatum. Wij hebben ze exact op deze datum ontvangen.Misschien ben je er iets mee.GroetjesStephanie
Hey,Wij hebben onze gegraveerde champagneglazen ook besteld bij www.origineelkadootje.com en wij zijn ook heel erg tevreden. Je moet maar eens gaan kijken. En ze leveren inderdaad exact op de gevraagde datum :-)Groetjes, Katrien
Hey Katrien en Stephanie,K heb net ook m'n champagneglazen besteld bij www.origineelkadootje.com , bedankt voor de tip, staan echt wel prachtige dingen op hun site.Maar heb een klein probleempje, wou net de betaling doen, mo heb gelijk cijfers tékort.Kan iemand van jullie het juiste rekeningnummer doorgeven vanuit België aub?Alvast bedankt.Groetjes,Sylvieje mag het ook altijd mailen op sylvieluickx@hotmail.com
Hey,Ik heb de betaling via hun IBAN nummer gedaan..., ik heb dus geen Belg. rekeningnummer.Groetjes