Terug naar overzicht
Stuur de foto eens door : barbara.vanpoucke@telenet.beTxs B.
hey,wij zijn ook op zoek dus je mag mij een foto en prijs doorsturen.sven.luycks@telenet.begroetjesdebbie
Dag Stéphanie,je mag ze altijd eens mailen é de prijs ook als je wil,honnay@hotmail.comDank je Marieke18-04-2009
Hey,Je mag de foto en de prijs ook altijd eensdoorsturen naar mij als je wilt.Groetjes,Sylviesylvieluickx@hotmail.com
ook ik zie dat wel zitten kan je mij het adres door st om ze te bestellen want je zal nu wel al iemand hebben voor je 2 de doos wendy.cordaro@telenet.be groetjes 23/08/08
hier nog iemand met interesse!!!mieke.van.den.bleeken@hotmail.comBedankt alvast.Groetjes,Mieke
Stephanie, kan je mij de foto en prijs doormailen en ook eventueel vanwaar jij afkomstig bent, is handiger om het afhalen te regelen als je dichtbij woont...Charlottemaene_1@hotmail.comThanxGroetjesCharlotte
Hey!Ook naar ons mag je de gegevens mailen... elsvdb21@hotmail.comZouden we geen betere prijs krijgen per 10??? Blijkbaar zijn we met vele geïnteresseerd! ;-)Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hoi hoi,Ook wij zijn geïnteresseerd, kan er iemand de link online zetten of mailen ?confirmation_wedding@telenet.beDankEen andere Stephanie ;-)
Hey Wij zijn ook nog op zoek naar een leuke doos. Ben benieuwd hoe ze eruit ziet. graag een mailtje of het internetadres waar we ze op kunnen bekijken.govaert.inge@•telenet.benog veel succes!!Inge