Terug naar overzicht
Hey,Waarom maak je geen gaatjes en bind je ze vast met een mooi lint ofzo?Kan je in de ava of Veritas gaan halen is toch ook heel mooi!Groetjes,Debby8/8/2009
hallo ook wij maken er lintjes in vind het ook leuker dan dan nietjesmaar dat is ieders keuze maar als je na een drukker gaat nieten ze dat voor jou voor een 5 e of zo nog altijd goed koper dan een nietjesmachine te moeten kopen groetjes 23/08/08
Hey,Wij hebben ze ook zelf geniet. En wel alsvolgt. Je plooit je boekje zodat je weet op welke lijn je moet nieten. Je plooit je nietjesmachine open zodanig dat het onderstuk niet in de weg zit bij het niet. Je legt je boekje op een stuk isomo of karton en je slaat je nietje waar je het wilt hebben. Daarna plooi je de nietjes mooi dicht met een mesje of zo.Eens je doorhebt hoe het moet lukt het zeer goed.Groetjes,Gerlinde
Hey Vicky,Kunnen ze bij het copycenter niet op een andere manier werken? Ik woon in Nijlen en heb al van veel mensen gehoord dat Copy X (Nijlen) een aanrader is voor zulke dingen. Anders moet je daar eens telefonisch informeren of ze jullie boekjes enkel kunnen nieten? Ik twijfel nog om ze ook zelf te nieten (heb op het werk zo'n groot nietjesmachine) of de boekjes te perforeren en met koordjes/lintjes te binden (wat veel mooier is denk ik) Alvast veel plezier binnen 10 dagen en laat ons weten hoe het is geweest he :-) Als ik me niet vergis geven jullie het avondfeest ook in feestzaal Familia... Groetjes,Jill24-01-2009
Hoi!Alvast bedankt voor de tips. Ik zal nog eens verder informeren. Straks moet ik nog bij de Cockaert zijn om het papier voor de buitenkant te kiezen dus ik zal ze nog eens achter hun veren zitten, ik vind dat die dat ook maar moeten kunnen doen!@Jill, ja, dat van ons is ook daar! morgen moeten we (eindelijk) naar Koen om alles deftig af te spreken, tafelverdeling en al moet nog gebeuren dus wordt wel stilaan tijd! Er komt zeker een verslagje!
Hallo,een grote nietjesmachine met lange arm (voor nieten van een A5-boekje bijvoorbeeld) kost bij Makro minder dan 20 Euro (deze week nog zien liggen). Da's dus niet de grote kost...Groetjes,Karlowww.080808.tk
Hey Vicky, Wij hebben de onze in een kantoormaterialen winkel gekocht op den boomsesteenweg. Djebbie denk ik??? Was spotgoedkoop!x