Terug naar overzicht
ik heb een glans er op zitten niet wit maar ook niet ivoor moeilijk om uit te leggen maar ik vind ze mooi ik zelf zou nooit witte schoenen aan doen bedoel wit wit maar dat is ieders keuze als je de schoenen echt mooi vind koop ze dan passen ze dan uiteindelijk toch niet kan je altijd prob ze weer door te verkopen of ze gewoon af dragen groetjes 23/08/08
HoiZou je niet beter wachten tot als je je kleed hebt? Ik vind het nogal riskant... Tenzij je ze écht mooi vindt en het dus niet erg is als ze niet onder je kleed passen, want dan kan je ze nog zo dragen.Mijn bescheiden mening ;-)GroetjesLien01/08/2009www.tomenlien.be
hallo,ik heb drie paar schoenen gekocht voor onze grote dag. Ik heb veel last van mijn rug dat het best wel handig is meerdere schoenen te dragen, anders kan ik tegen het einde van de avond niet meer staan of dansen. ik heb wel een paar echt witte scheoen gekocht maar ze blinken een beetje, heb ze in de vatana gekocht (ook in de solden) voor niet veel geld. maar ja als ik alles samen tel, mijn drie paar schoenen ben ik toch een hele smak geld kwijt. maar ik denk gewoon dat je best een stukje stof vraagt in de winkel waar je kleedje van komt dan kan je dat meenemen als je naar de winkel gaat, ik heb dat toen meegekregen in de winkel waar ik mijn kleedje gekocht heb.alvast veel succes ermee!groetjesAn & Philippe06/09/2008
Hey Joke,K vind 't nogal moeilijk om je schoenen al te kiezen als je je kleedje nog niet hebt.M'n kleedje is ivoor en m'n schoenen zijn gemaakt in dezelfde kleur als m'n kleedje, dus ook ivoor.K heb ze gekocht in de bruidswinkel en daar kan je ze achteraf nog kleuren in de kleur die je wil, dat is in de prijs inbegrepen. Misschien dat je dit met jouw schoenen ook kan doen, als 't kleur niet moest passen bij je kleedje.Groetjes,Sylvie
Het zijn inderdaad wel schoenen die ik sowieso nog kan dragen, ook al zouden ze niet passen onder mijn kleed.Ik wil gewoon geen 100 € of meer uitgeven aan schoenen die je toch nauwelijks ziet onder dat kleed. Zodra er "bruids" voor staat, worden die schoenen wel érg duur heb ik de indruk :-)
hey joke,ik zou toch ook wachten totdat je je kleedje hebt.... misschien zal je kleed compléét anders zijn dan je oorspronkelijk in gedachten hebt en eindig je bv. met een rood exemplaar! :) ik heb zelf witte schoenen gekocht met een héél hoge hak en swarovski kristallen... heb er lang achter moeten zoeken, maar ben zo blij dat ik ze heb gevonden! en ik kan ze achteraf ook nog dragen, dat is het leuke!grt,marijke9/8/08
hallo, als ze niet zo duur zijn zou ik ze ook gewoon kopen en je kan ze toch nog gewoon dragen, ik heb zelf zilveren ook al heb ik nog geen kleed maar vond ze zo mooi en ze waren helemaal niet duur ik heb mijn juwelen ook allemaal in het zilver dus das wel mooi en zilver past bij alles.ik ga waarschijnlijk toch ook meerdere schoenen hebben want heb ook een hele slechte rug en dan zijn andere schoenen ook vaak welkom en als het echt niet gaat gewoon geen schoenen danst nog het fijnst.inderdaad zodra er buids voorstaat is alles een pak duurder... schandalig eigenlijk he.maar ja das commerce he.als jij je er goed bij voelt gewoon doen.het verschil is het een gaat naar blauwig wit en het ander naar gelig wit.groetjes sylvia
De mijne zijn parelmoer van kleur. 'k Vond ze direct zalig zitten, dat was het voornaamste. Mijn kleed is ivoorkleur, maar daar past bijna elke kleur van schoen bij!
Mij hebben ze ergens gezegd dat je moet zorgen dat je kleed niet donkerder van kleur is dan je schoenen. Dus de combinatie witte schoenen met ivoorkleurig kleeed is fout, want dan ziet je kleed er vuil uit. terwijl wit kleed met ivoorkleurige schoenen minder kwaad kan.veel succes