Terug naar overzicht
hallo, hangt er een beetje vanaf wat voor jurk je wil er zij er van 1500€ maar min. en max. weet ik niet. op www.trouwschop.com ander forum is een topic over justin alexander met foto´s en prijzen, ervaringen van andere bruidjes.zijn wel hele mooie jurken.groetjes Sylvia
Hoi,Google justin alexander en dan kom je op de site terecht.Daar kan je, afhankelijk van welke stijl, "choose retailer" en dan kan je in België een streek kiezen en de verdelers komen zo tevoorschijn.Had er nog niet van gehoord, dus bedankt, want zijn idd mooie jurken !!!Groetjes.Sofie
Hey Liesbeth,Ik heb vorige week juist mijn jurk gekocht en het is een Justin Alexander geworden.Hij heeft 1600eu gekost, heeft geen hoepel, maar tule om toch de ronde vorm te krijgen. Verder een "korset" met diepe V-Hals vooraan & achteraan en afgewerkt met een klein beetje strass + pareltjes. Heb hem uiteindelijk in NL gaan kopen, omdat die bepaalde winkel de Amerikaanse modellen ook verkoopt en niet enkel die voor de europese markt.groetjes,Lisa