Terug naar overzicht
- Iedereen een kaarsje geven en jullie zelf samen een kaars aansteken en dan het licht doorgeven- samen het brood breken en stukjes doorgeven- wensen laten opschrijven en die in een boom hangen/in een pot stoppen/...- slechte herinneringen verbranden- inderdaad ballonnen in de lucht laten- ...als ik er nog meer heb, zal ik nog wat laten wetenik ben ook nog altijd aan het zoeken...De ballonnen doen we zowiezo, maar de kaarsen lijken me ook wel leuk, hebben ze ook meteen iets om mee te nemen...GroetjesHeidi13/09/2008
Wij hebben op het einde van de viering meegedeeld dat als de mensen in onze liefde wilden delen en ons er in wilden steunen een harten snoepje mochten nemen bij het verlaten van de plaats van de viering. Deze hartjes vindt je bij Ava bij de doopsuiker.Verder hebben we een grote kaars aangestoken om zo de overleden mensen te herdenken. Deze kaars hebben we bij het avondfeest op onze tafel laten plaatsen.
Hoiwij hadden alle onze gasten tijdens de viering (we hadden wel niet iedereen uitgenodigd maar echt alleen familie en naaste vrienden (90 man), en dan bij de uitnodiging VIP-tickets gestoken ;-)) laten tekenen op een tafellaken. Mijn tante is al die namen nu aan het borduren in de kleur van mijn kleed (fuchsia) Met als boodschap dat iedereen die aanwezig was altijd welkom is om bij ons aan tafel aan te schuiven :-)..Foto's hiervan kan je terugvinden op www.davidenilka.be GroetjesIlka
Ajawe hebben ook gedacht om keien te gaan halen in een Ardens riviertje en dan de mensen hun naam te laten schrijven op die keien tijdens de viering en dan in een vaas te steken.... Uiteindelijk toch gekozen voor het tafellaken. De mensen zijn trouwens nu al aan het zagen wanneer het klaar is :-). Ze vinden het blijkbaar allemaal spannend om hun naam te komen terugzoeken....
Hey Ilka,Merci voor de super leuke tip! Ik ben ook eens gaan kijken naar jullie weblog en de foto's zagen er fantastisch uit...Lucie
Hey Lucie,moest je nog vragen hebben, nier aarzelen om ze te stellen he ;)GroetjesIlka
Wij hebben geklonken op onze liefde met een glaasje Mead. Dit is een Iers honingdrankje dat daar ook gedronken wordt tijdens het huwelijk, om het echtpaar een 'vruchtbare' periode toe te wensen. Nog een mooie betekenis van het drankje: het is een honingdrank (honey) en je moet het de maancyclus (moon) volgend op je huwelijk drinken --> Honeymoon